سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چلچراغ شیراز مسرور در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع)

سومین حرم اهل بیت شاهچراغ (ع) در شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مسرور و شادمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در شب خجسته میلاد با سعادت کریم اهل بیت (ع) امام حسن مجتبی (ع) حرم‌های احمدی و محمدی (ع) غرق در نور و شادی است.

ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت با حضور در بارگاه ملکوتی احمد بن موسی (ع) ولادت این امام همام را به حضرت شاهچراغ (ع) تبریک گفته و به منقبت خوانی می‌پردازند.

صحن و سرای حرم‌های احمدی و محمدی (ع) مملو از محبان و دوستداران امامت و ولایت است. به همین مناسبت ویژه برنامه‌هایی در حرم مطهر برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: مراسم مولودخوانی فردا شب با حضور مداحان حسن جوکار، حسن عرفان منش و مجتبی نادری‌زاده از ساعت ۱۹ و ۳۰ تا ۲۲ و ۳۰ در بست شهید دستغیب در حرم مطهر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سلامی ادامه داد: در جشن میلاد کریم اهل بیت بعد از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر محمدزمان گلدسته، حاج احد ده بزرگی و محمد مرادی شعرخوانی می‌کنند.

وی بیان کرد: مسابقه اینترنتی با عنوان «آئینه‌دار کرامت» به همین مناسبت برگزار و علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند تا ۳ خردادماه با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی شاهچراغ (ع) برای شرکت در این مسابقه اقدام کنند.

همچنین آیین جشن و سرور ویژه سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) در دیگر حرم‌های مطهر امامزادگان، مساجد، تکایا و حسینیه‌های استان فارس در حال برگزاری است.
انتهای پیام/م

شاهچراغ شادمان در میلاد کریم اهل بیت امام حسن (ع)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.