سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری فرهنگ سلامت را با زبان هنر بین مردم ترویج می دهد

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت:شهرداری‌ها علاوه بر انجام خدمات عمومی به عنوان یک‌نهاد فرهنگی و اجتماعی به سمت رسیدگی به مسایل فرهنگی حرکت کرده است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، رضایی رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: شهرداری‌ها علاوه بر انجام خدمات عمومی به عنوان یک‌نهاد فرهنگی و اجتماعی به سمت و‌سوی توجه به اولویت‌ها و رسیدگی به مسایل فرهنگی حرکت کرده است.

وی بیان کرد : تلاش ما در مرحله اول شهروندسازی است و سپس شهرسازی، تلاش می‌کنیم تعلق خاطر مردم را به شهرشان افزایش دهیم.

رضایی افزود:برجسته کردن داشته‌های فرهنگی یکی از برنامه‌های مهم ما است و یکی از این داشته‌ها مشاهیر و‌بزرگان استان هستند.

مرحوم یار محمد خان کرمانشاهی یکی از مفاخر استان است که آرامگاه ایشان در محوطه مرکز بهداشت شهرستان قرار دارد و کمیسیون، برنامه گسترده‌ای جهت ساماندهی این آرامگاه و محیط پیرامونی آن دارد.

عبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی ، هنری و اجتماعی شهرداری کرمانشاه گفت: شهرداری آمادگی کامل دارد تا با استفاده از گروه‌های هنری، مسایل مربوط به سلامت را با زبان هنر بین مردم ترویج دهد.

وی بیان کرد : گسترش ورزش همگانی به عنوان عامل مهم حفظ و ارتقای سلامت در دستور کار شهرداری است.

 مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:ارتباط این دانشگاه با شهرداری گسترده و بسیار موثر است و شهرداری‌ها در دستیابی به هدف اجتماعی شدن سلامت می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند.

وی بیان کرد : همانگونه که شهر سالم در سلامت انسان موثر است، انسان سالم نیز شهر را سالم و توانمند می‌کند و ما از همکاری شهرداری برای ارتقای سلامت شهروندان استقبال می‌کنیم.

مرادی ادامه داد :احترام به مشاهیر موجب اعتماد به نفس و افزایش عزت نفس شهروندان می‌شود و دانشگاه در چارچوب سازوکار‌های قانونی از برنامه شهرداری در این خصوص حمایت می‌کند.

انتهای  پیام/ز



انسان سالم  شهر را سالم و توانمند می‌کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.