سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای برنامه‌های جدید برای نیل به توسعه کشاورزی استان کرمانشاه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : با اجرای برنامه‌های جدید خود نظارتی‌ها را به صورت سیستمی تقویت نمائیم تا امور به شکل مطلوبی عملیاتی شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،نوربخش حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: با اجرای برنامه‌های جدید و سیاست گذاری‌های اعمال شده برای نیل به سمت توسعه کشاورزی استان کرمانشاه می‌بایست خود نظارتی‌ها را به صورت سیستمی تقویت نمائیم تا امور به شکل مطلوبی عملیاتی شود.

وی گفت : در فصل جدید کاری سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برنامه ها، سیاست گذاریها، اصلاح فرایند‌ها مورد بازنگری قرار گرفته است و با تهیه یک برنامه پهنه محور که کارشناسان مجرب آنرا هدایت می‌نمایند تصمیم بر آن داریم که درآمد سرانه کشاورزان استان را ارتقاء دهیم.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های سازمان در خصوص افزایش سطح زیر کشت زعفران در استان کرمانشاه و فراهم آوردن صنایع تبدیلی این کشت یادآوری نمود: خاستگاه زعفران کرمانشاه است و ما تصمیم داریم با افزایش سطح زیر کشت آن و حمایت از زعفران کاران صنایع تبدیلی آن را نیز فراهم نمائیم.

وی آنگاه به تشریح برنامه‌های سازمان در خصوص اصلاح نژاد دامها، تقویت سامانه گرمسیری، توسعه باغات، استفاده بهینه از فارغ التحصیلان بخش کشاورزی، الگوی کشت استانی، احیاء قنوات و پوشش بیمه عرصه‌های مختلف کشاورزی، تولید بذر هیبرید کلزا و... پرداخت و گفت: برای تمامی این‌ها حوزه‌های کاری تعریف شده؛ برنامه‌ها از پایین به سمت مدیریت‌های سازمان در حال تدوین و آماده سازی است و به زودی این برنامه‌ها برای اطلاع مخاطبین بخش رسانه‌ای می‌شود.

 حاتمی در پایان حمایت از رسانه‌ها را یک تکلیف به حساب آورد و افزود: مکلف به حمایت از فرهنگ و رسانه‌های استان هستیم و معتقدیم این بستر می‌تواند توسعه کشاورزی استان را مطلوبتر از گذشته فراهم آورد .

 

 

انتهای پیام/د

خود نظارتی‌ها را به صورت سیستمی تقویت نمائیم تا امور به شکل مطلوبی عملیاتی شود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.