سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۷۰ هزار کارت سوخت مهاجر در سیستان و بلوچستان باطل شده است

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۱۷۰ هزار کارت سوخت مهاجر از سال گذشته تاکنون با هدف نظارت و کنترل سوخت و همچنین جلوگیری از ایجاد صفوف طولانی در جایگاه‌های سوخت در این استان باطل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمد هادی مرعشی  معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان  در حاشیه نشست کمیسون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: قاچاق سوخت یکی از موضاعات ویژه در این استان است که در این زمینه نشست‌ها و تصمیمات بسیاری اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: صفوف طولانی در جایگاه‌های سوخت و نارضایتی مردم سبب شد تا نشست‌های متعددی برای ساماندهی این موضوع برگزار و تصمیمات مناسبی اتخاذ شود.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: به منظور آرامش و تسهیل دریافت سوخت مصرف کنندگان طرح‌های خوبی در آینده برنامه ریزی و انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی در عملیاتی شدن برنامه‌ها بسیار مهم و موثر است.

مرعشی ادامه داد: طرح نظارتی و پایشی از روز شنبه هفته آینده در سیستان و بلوچستان آغاز و کارت‌هایی که به صورت غیر مجاز سوخت دریافت می‌کنند شناسایی و باطل می‌شوند.

وی همچنین در حوزه دام نیز گفت: دام یکی از مهمترین فرصت‌های استان سیستان و بلوچستان برای تامین گوشت مورد نیاز کشور است.
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: موضوع خوبی در نشست مطرح و قرار بر این شد برای نخستین بار بحث داشت دام برای پرورش نژاد خوب که کمک کننده باشد مطرح و مصوب شد.

وی واردات دام از سیستان و بلوچستان را نیز مهم عنوان کرد و افزود: طرح‌های بسیاری در حوزه واردات دام وجود دارد و کار‌های مطلوبی نیز در دستور کار است.

معاون فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران نیز در این نشست گفت: در ۲۵ ماه گذشته یک میلیون و ۲۱۹ هزار کارت سوخت وارد جایگا‌های سوخت سیستان و بلوچستان شده و یک مرتبه سوخت دریافت کرده اند.

داوود عربعلی ادامه داد: سال ۹۷ بیشترین میزان ورودی کارت مهاجر در سیستان و بلوچستان را داشته ایم.

وی بیان کرد: آرامش اجتماعی اولویت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی است.

انتهای پیام/ع

قاچاق سوخت معضل جدی در سیستان وبلوچستان 

برچسب ها: قاچاق ، شرکت ملی نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.