سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حفظ حجاب، امر مسلم دینی و اخلاقی است

مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: رعایت آیین نامه پوشش مناسب براساس سیاست وزارت علوم و معاونت فرهنگی دانشگاه آرامش و امنیت روانی دانشجویان را به همراه دارد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، تورج زینی وند روز یکشنبه در نشست خبری که در محل جلسات حوزه ریاست این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: نگرش در آیین نامه ارشادی و ترغیبی است چراکه حفظ حجاب، امر مسلم دینی و اخلاقی است.

وی اظهار داشت: این آیین نامه رقیق شده آیین نامه‌های پوشش وزارت علوم و دانشگاه‌های متعدد کشور است که در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شده است و بدیهی است در میان ۱۲ هزار دانشجوی این دانشگاه برخی به دلیل شرایط اعتقادی و تربیتی آن را قبول نکنند.

زینی وند به ایرادات و پیشنهادات واردشده از سوی برخی تشکل‌ها به این آیین نامه اشاره کرد و ادامه داد: در صورت نیاز و صلاحدید اصلاحیه در این آیین نامه اعمال می‌شود.

وی به برگزاری و غنی سازی کارگاه‌های آموزشی با استفاده از رابطین در خوابگاه‌ها اشاره کرد.

زینی وند اضافه کرد: برنامه‌های کانون‌های فرهنگی دانشگاه رازی رشد ۳۲ درصدی دارد که درصدد افزایش این برنامه‌ها هستیم.

مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه از فعالیت ۹ کانون فعال فرهنگی در دانشگاه رازی خبر داد و افزود: استقبال از انجمن‌های علمی در کاهش گرایش دانشجویان به این کانون‌ها تاثیرگذار است.

انتهای  پیام/ز


فعالیت ۹ کانون فعال فرهنگی در دانشگاه رازی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.