سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی:

پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در اولویت وزارت راه و شهرسازی است

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی گفت: پروژه‌های با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت ما قرار دارند که تمامی مشکلات این پروژه‌ها را حل کرده و طبق برنامه زمان بندی به اتمام خواهند رسید.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مهران کفاش روز چهارشنبه در آیین معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان در سنندج گفت: در بخش راه‌های استان کردستان نیازمند یک همت مضاعف هستیم تا مشکلات به حداقل ممکن برسد.

وی افزود: طی دو هفته آینده یک جلسه با حضور استاندار کردستان، نمایندگان استان و وزیر راه و شهرسازی در مورد مسایل استان کردستان در تهران برگزار می‌شود و مشکلات استان به صورت جدی در این جلسه بررسی و پیگیری می‌شود.

معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به اینکه در مدیریت جدید وزارت خانه راه و شهرسازی اراده بر رفع مشکلات و خدمتگذاری مردم است، عنوان کرد: بحث راه‌آهن و راه‌ها دو اولویت این وزارت خانه هستند که در دستور کار قرار دارند.

وی همچنین به موضوع مسکن نیز اشاره و تصریح کرد: متاسفانه قیمت‌های سرسام آور مسکن امروز این مسئله را به موضوع اول کشور تبدیل کرده است که افزایش نرخ ارز یکی از اصلی‌ترین دلایل افزایش قیمت‌ها بوده است.

کفاش با بیان اینکه موضوع مسکن چندین وزارتخانه را در برمی‌گیرد و فقط مختص به وزارت راه و شهرسازی نیست، افزود: سیاست وزارتخانه در سال جاری اتمام مسکن مهر است و ما امیدواریم که در سال جاری پرونده مسکن مهر ۵۰۰ هزار واحد باقیمانده در کشور بسته شود.

وی ادامه داد: همچنین احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی جدید در کشور در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد که بخشی از آن در شهر‌های جدید و ۱۰۰ هزار واحد نیز در بافت‌های فرسوده احداث می‌شود.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: زمین‌های دولتی برای احداث این ۴۰۰ هزار واحد به کار گرفته شده و در اختیار سازنده‌ها قرار خواهد گرفت که در کاهش و تثبیت قیمت مسکن نقش بسزایی خواهد داشت.

وی اعلام کرد: سیاست ما اتمام ۹۰۰ هزار واحد مسکن مهر و واحد‌های مسکونی جدید است که امیدواریم تا پایان سال ۹۹ شاهد اتمام واحد‌های جدید مسکونی هم باشیم.

کفاش در بخشی دیگر از سخنان خود به پروژه‌های فعال و یا نیمه فعال راه و شهرسازی در استان کردستان اشاره و بیان کرد: پروژه‌های با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت ما قرار دارند که تمامی مشکلات این پروژه‌ها را حل کرده و طبق برنامه زمان بندی به اتمام خواهند رسید.

وی با بیان اینکه خدمت در اداره راه و شهرسازی بار مسئولیت سنگینی را بر دوش انسان می‌گذارد؛ مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان کردستان را به تعامل با نمایندگان مجلس و استاندار کردستان و همچنین تکریم ارباب رجوع توصیه کرد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی در پایان خاطرنشان کرد: وزیر راه و شهرسازی نیز در آینده به استان کردستان سفر خواهد کرد و ما شاهد بهره برداری از پروژه‌های راهسازی استان خواهیم بود.

انتهای پیام/م

احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی جدید در کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.