سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقه شعر «حماسه گوهرشاد» فراخوان داد

دومین دوره مسابقه شعر «حماسه گوهرشاد» به کوشش مؤسسه فرهنگی پارسی‌زبانان و با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی (راه) برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین دوره مسابقه شعر «حماسه گوهرشاد» به کوشش مؤسسه فرهنگی پارسی‌زبانان و با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی (راه) برگزار می‌شود.

بنا بر فراخوان اعلام شده، شرکت‌کنندگان در انتخاب قالب برای سرودن شعر «کلاسیک، ترانه و سرود، نو (سپید و نیمایی)» آزاد هستند. هرشرکت‌کننده می‌تواند تا پنج اثر برای شرکت در رقابت ارسال کند.

موضوعات این دوره کنگره نیز به این شرح اعلام شده است:

حماسه قیام گوهرشاد
مسجد گوهرشاد
عفاف و حجاب

شرکت در این فراخوان برای تمامی گروه‌های سنی و مقاطع تحصیلی آزاد است. همچنین باید مشخصات شاعر شامل نام و نام خانوادگی،شهر و استان، شماره ملی و شماره تلفن در ذیل هر اثر درج شود.

دبیرخانه این دوره کنگره در نظر دارد تا به تعداد ۱۰ نفر از کسانی که بالاترین امتیاز را کسب کنند، لوح تقدیر و هدیه نقدی به مبلغ یک میلیون تومان اهدا کند. همچنین قرار است آثار رسیده در کتابی مستقل چاپ و منتشر شود.

مهلت ارسال آثار نیز تا ۳۰ تیرماه ۱۳۹۸ در نظر گرفته شده است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق سایت شاعران پارسی زبان ارسال کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شعر ، ادبیات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.