سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت بیش از ۷ هزار متر مربع از زمین‌های کشاورزی محمود آباد به چرخه تولید

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: ۷ هزار و ۵۳۷ متر مربع از زمین‌های کشاورزی این شهرستان آزاد سازی و به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد صادقی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با اشاره به تخریب ۱۱ مورد تفکیک غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی این شهرستان گفت: با اجرای این احکام، ۷ هزار و ۵۳۷ متر مربع از زمین‌های کشاورزی این شهرستان آزاد سازی و به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: به منظور اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاح قانون حفظ زمین‌های کشاورزی و باغات، ۱۱ مورد تفکیک و بنای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی روستا‌های لامیزده، کلوده، عشق آباد، ناصرآباد، زنگی کلا و خط آهی از توابع بخش مرکزی شهرستان محمود آباد تخریب شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با تأکید به اینکه جهاد کشاورزی با افرادی که امنیت غذایی مردم را تهدید کنند، تعارفی ندارد و با آنان برخورد قانونی خواهد کرد گفت: مالکین زمین‌های کشاورزی و باغات قبل از هرگونه تغییر کاربری زمین‌های خود برای دریافت مشاوره و مجوز‌های قانونی لازم به این مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

وی گفت این مدیریت تمام تلاش خود را برای حفظ و حراست از زمین به عنوان بستر تولید و عاملی در جهت ایجاد امنیت غذایی و جلوگیری از تغییر کاربری انجام می‌دهد.
انتهای پیام/س
 
 

۷ هزار و ۵۳۷ متر مربع از زمین‌های کشاورزی محمود آباد به چرخه تولید بازگشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.