سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش سوزی ارتفاعات پاپون و ابوالحیات کازرون مهار شد/۳ نفر دستگیر شدند

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کازرون از مهار کامل آتش سوزی در ارتفاعات مشرف به روستا‌های پاپون و ابوالحیات این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید مجتبی ایران محبوب رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کازرون اظهار کرد: آتش سوزی ارتفاعات پاپون و ابوالحیات کازرون که از ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه آغاز شد با تلاش گروه‌های مردمی، نظامی و نیرو‌های یگان امداد جنگل و مرتع پس از گذشت ۷۲ ساعت به طور کامل مهار شد.

وی با بیان اینکه به دلیل صعب‌العبور بودن ارتفاعات منطقه، تراکم پوشش مرتعی و جنگلی، شدت باد و گرمای هوا عملیات اطفای حریق به سختی انجام گرفت، افزود: هم اینک گروه‌های پایش برای مراقبت بیشتر و پیشگیری از برافروخته شدن مجدد آتش در محل حضور دارند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کازرون افزود: عمدی بودن این آتش سوزی دور از ذهن نیست و تاکنون ۳ نفر مظنون به دست داشتن در این اتفاق دستگیر و به محاکم قضایی معرفی شده اند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کازرون گفت: علت و میزان خسارت آتش سوزی پس از پایان عملیات پایش و کارشناسی دقیق اعلام می‌شود.

انتهای پیام/چ

آتش سوزی ارتفاعات پاپون و ابوالحیات کازرون

برچسب ها: حوادث ، محیط زیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.