سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقف جاده سازی غیر مجاز در اراضی ملی خرمبید

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری خرمبید گفت: با تلاش و حضور به موقع ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی فعالیت یک شرکت راهسازی غیر مجاز متوقف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، خانعلی کریمی خرمی رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری خرمبید گفت:  به دنبال گشت زنی دوره‌ای نیرو‌های یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خرمبید در حوزه استحفاظی این شهرستان مشاهده شد که یک شرکت پیمانکاری راهسازی بدون کسب مجوز در عرصه‌های مرتعی "سنقر" روستای انارک این شهرستان اقدام به عملیات راهسازی کرده که بلافاصله با هماهنگی‌های انجام شده نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی، ادوات غیرمجاز در این منطقه را توقیف از محل اجرای تخلف خارج کردند.

وی با اشاره به مقابله با تصرفات غیر مجاز با سودجویان اراضی ملی، تصریح کرد: با کوچکترین تخلف و ساخت و ساز در محدوده اراضی ملی به شدت برخورد قانونی خواهیم کرد.

کریمی خرمی مشارکت مردم در جلوگیری از تصرفات غیر مجاز و حفاظت از عرصه‌های طبیعی را عامل مهم و تاثیر گذار در بروز تخلفات و تصرفات این عرصه‌ها عنوان کرد و گفت: مشارکت مردم محلی درکنار برخورد به موقع و قاطع سیستم قضایی با متخلفان مهمترین راهکارعملی مقابله با فرصت طلبان عرصه‌های طبیعی است.
انتهای پیام/م

توقف جاده سازی غیر مجاز در خرمبید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.