سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح ویژه برنامه های اجلاسیه شهدای فرهنگی و دانش آموزی استان مرکزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی و فرمانده سپاه روح الله ویژه برنامه های اجلاسیه شهدای فرهنگی ودانش آموزی استان مرکزی را تشریح کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی و سرهنگ کریمی مسئول مرکز حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران برنامه‌های اجلاسیه کنگره شهدای فرهنگی ودانش آموزاستان مرکزی را تشریح کردند.

فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی دراین نشست خبری گفت: اجلاسیه اجلاسیه شهدای فرهنگی و دانش آموزی استان مرکزی صبح ششم تیرماه در مصلی اراک برگزار می‌شود.

فولادوند افزود: این اجلاسیه یکی از ۱۲ اجلاسیه در راستای برگزاری کنگره نقش حضرت امام خمینی (ره) و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی است که با هدف نشر و توسعه فرهنگ دفاع مقدس و ارائه الگوی مناسب فرهنگی به نسل جوان و بویژه دانش اموزان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: استان مرکزی دارای ۹۵۰ شهید دانش آموز و ۱۸۰ شهید فرهنگی شناسایی شده است.

اجلاسیه شهدای فرهنگی و دانش آموزی یکی از این اجلاسیه‌های کنگره نقش حضرت امام خمینی (ره) و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی

سرهنگ کریمی مسئول مرکز حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه روح الله هم در این نشست گفت: استان مرکزی امسال میزبان کنگره نقش حضرت امام خمینی (ره) و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در دفاع مقدس است که برگزاری ۱۲ اجلاسیه از برنامه‌های مهم این کنگره است که اجلاسیه شهدای فرهنگی و دانش آموزی یکی از این اجلاسیه هاست.

سرهنگ کریمی افزود: برگزاری اجلاسیه‌ها با موضوعات علمی و فرهنگی، تهیه فرهنگ نامه شهدای استان مرکزی در ۲۵ جلد، آماده سازی و ساخت پارک موزه و موزه دفاع مقدس و سرکشی از خانواده‌های شهدای استان مرکزی از جمله برنامه‌های این کنگره است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.