سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر راه و شهرسازی:

ناوگان جاده‌ای حامل کالاهای اساسی از بنادر، ۲ حلقه لاستیک دریافت می‌کنند

اسلامی گفت: ناوگان حمل‌ونقل همگانی بار برون‌شهری کشور، به ازای هر ۲۰ هزار کیلومتر پیمایش دو حلقه لاستیک دریافت می کنند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ محمد اسلامی در سومین روز از سفر خود به استان خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: ناوگان حمل‌ونقل همگانی بار برون‌شهری به دلیل ایفای نقش ممتاز در افزایش سرعت تخلیه و حمل کالا‌های اساسی از بنادر کشور، از هفته آینده با مراجعه به ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌ها، می‌توانند به ازای هر ۲۰ هزار کیلومتر پیمایش دو حلقه لاستیک دریافت کنند.

وی افزود: این اقدام وزارت راه و شهرسازی به دلیل حمایت و پشتیبانی از ناوگان خدوم و زحمتکش حمل‌ونقل جاده‌ای کشور است.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پروژه احداث باند دوم محور سنگان-تربت حیدریه نیز گفت: با فعال شدن معادن سنگان بار حجیمی بر روی این جاده گسیل می‌شود. اما به رغم اینکه احداث باند دوم برای جاده مذکور یک پروژه استانی و فاقد ردیف اعتباری بود با پیگیری‌های انجام گرفته از ردیف اعتباری نیز برخوردار شد.

اسلامی افزود: هم اکنون فراخوان جذب پیمانکار برای این پروژه منتشر شده تا یک پیمانکار واجد شرایط برای اجرای این پروژه انتخاب شود.


بیشتر بخوانید: اعمال معافیت‌های ویژه برای سرمایه گذاران در بندر چابهار


وزیر راه و شهرسازی گفت: مردم باید در نظر داشته باشند که سرعت مطمئنه برای تردد در جاده فعلی ۹۵ کیلومتر است و برای حفظ سلامت جانی خود و خانوداه از قوانین پیروی کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.