سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی استان مرکزی / تاکید بر توجه حفظ بی طرفی اعضای ستاد و رعایت امانت داری در اطلاع رسانی‌ها

اولین نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی استان مرکزی با حضور اعضا تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  اولین نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان مرکزی با حضور اعضا در ستاد انتخابات این استان تشکیل و در این جلسه تاکید شد از ظریفیت‌های دستگاه‌های عضو کمیته در موضوع اطلاع رسانی استفاده شود.

همچنین اخبار و اطلاعیه‌ها و اطلاع رسانی‌ها چه در رسانه ملی و چه در فضای مجازی با مدیریت صداوسیمای استان مرکزی صورت پذیرد تا از انتشار اخبار کذب و شایعات احتمالی جلوگیری شود.

تاکید بر توجه حفظ بی طرفی اعضای ستاد و رعایت امانت داری در اطلاع رسانی‌ها

توجه به حفظ بی طرفی اعضای ستاد و رعایت امانت داری در اطلاع رسانی‌ها و توجه به نقش تاثیر گذاری رسانه‌های مجازی و شبکه اجتماعی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات از ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری کار خودش را شروع کرده و اولین و مهمترین وظیفه این کمیته اطلاع رسانی شفاف و دقیق برای حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات اتی است.

هفته گذشته در مراسمی با حضور کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان مرکزی تکریم و معارفه شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام مبارک آبادی به عنوان رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان مرکزی برای مدت ۳ سال معرفی و از خدمات آقای تقوی رئیس دفتر پیشین قدردانی شد.

قانون انتخابات گذشته در انتخابات ۹۸ اجرا می‌شود

کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در حاشیه این مراسم  گفت: در قانون انتخابات اصلاحی صورت نگرفته و در انتخابات پیش رو قانون انتخابات گذشته اجرا می‌شود و با تفاوت توافقاتی که با وزارت کشور انجام شده فقط در حوزه الکترونیکی شدن انتخابات ممکن است اقداماتی صورت بگیرد.

کدخدایی با بیان اینکه بررسی صلاحیت کاندیدا‌ها و نامزد‌ها بعد از ثبت نام در فرصت قانونی انجام می‌شود افزود: طبق قانون انتخابات شورای نگهبان یک وظیفه قانونی دارد که باید شرایط و موانع را بررسی کند در ماده‌های ۲۸، ۲۹ و ۳۰ قانون انتخابات شرایط و موانعی ذکر شده است.

۲ اسفند ۹۸ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲ اسفند ماه امسال (۱۳۹۸) برگزار می‌شود و شورای نگهبان با بررسی صلاحیت داوطلبان، نامزدی و تایید نهایی صحت برگزاری انتخابات را تا این تاریخ اعلام می‌کند.

دوره دهم قانونگذاری مجلس شورای اسلامی در خرداد سال ۱۳۹۹ به پایان می‌رسد و مطابق قانون باید چند ماه پیش از شروع رسمی دوره بعدانتخابات برگزار شده باشد.

انتهای پیام / ج 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.