سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان؛

عزم جدی مرزداران سیستان و بلوچستان برای مقابله با هرگونه تجاوز مرزی/ خانواده شهدا پرچمدار ارزش‌های نظام هستند

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان قاچاق را یکی از لطمه‌های جبران ناپذیر بر پیکر اقتصاد قلمداد کرد و گفت: مرزداران سیستان و بلوچستان با عزم جدی با هرگونه تجاوز مرزی برخورد می‌کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد ملاشاهی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان و "احمدعلی موهبتی" استاندار همزمان با دهه کرامت، با خانواده شهید مرزبانی "مرتضی رضایی" دیدار کردند که سردار "محمد ملاشاهی" در این دیدار ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، قاچاق را یکی از لطمه‌های جبران ناپذیر بر پیکر اقتصادی و اجتماعی کشور قلمداد کرد و گفت: مرزداران سیستان و بلوچستان با عزم جدی با هرگونه تجاوز مرزی، قاچاق سوخت، کالا و مواد مخدر در مرز‌ها برخورد می‌کنند.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا پرچمدار ارزش‌های نظام هستند، ادامه داد: تکریم از خانواده معظم شهدا همواره در برنامه‌های فرماندهان نیروی انتظامی است چراکه خانواده شهدا، توصیف فرهنگ ایثار و شهادت هستند و آثار خون شهدا امروز در جامعه دیده می‌شود.

معنویت و اعتقادات اسلامی نیرو‌های مرزبانی موجب شکست معاندان شده است

"احمدعلی موهبتی" استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای گرانقدر مرزبانی ناجا را وصف ناپذیر توصیف کرد و اظهار داشت: شهدا مایه سعادت و افتخار کشور هستند و باید جایگاه معظم خانواده این عزیزان، همواره مورد تکریم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مرزبانان امنیت و آرامش را به هموطنان هدیه می‌دهند، عنوان کرد: معنویت و اعتقادات اسلامی که در نیرو‌های مرزبانی وجود دارد موجب شکست سوداگران مرگ، اشرار و معاندان نظام اسلامی شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: خوشبختانه علیرغم همه مشکلات و تهدیداتی که در استان وجود دارد، با زحمات شبانه‌روزی، مجاهدت و ایثارگری نیرو‌های امنیتی خصوصا مرزداران غیور و همراهی مردم، هیچ گونه مشکل امنیتی وجود ندارد و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی ناامن کردن این استان و کشور عزیزمان را با خود به گور خواهند برد.

وی هدف از این دیدار‌ها را، تجدید میثاق با شهدا، زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها، تقویت روحیه خدمت و از خود گذشتگی، بررسی و رفع مشکلات خانواده شهدا و دلجویی از آن‌ها عنوان کرد.

گفتنی است؛ شهید "مرتضی رضایی" دوم اردیبهشت ماه سال جاری در منطقه گواتر حوزه پایگاه دریابانی چابهار، حین حراست از مرز‌های آبی کشور و مبارزه با پدیده شوم قاچاق به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.