سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم کبدی بانوان سیستان و بلوچستان قهرمان کشور شد

رئیس هیئت کبدی سیستان و بلوچستان گفت: تیم کبدی بانوان سیستان و بلوچستان قهرمان دهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول کبدی بانوان باشگاه‌های کشور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد سرگزی  رئیس هیئت کبدی سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: تیم کبدی بانوان سیستان و بلوچستان قهرمان دهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول کبدی بانوان باشگاه‌های کشور شد.

رئیس هیئت کبدی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: این رقابت‌ها تحت عنوان جام کرامت از ۱۷ تا ۲۰ ماه جاری با حضور ۱۹ تیم از استان‌های کشور در قالب ۴ گروه به میزبانی شهرستان سبزوار برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه تیم کبدی بانوان استان در مرحله مقدماتی در گروه الف، تیم‌های آداک تهران، البرز، ورامین و دانشگاه شریعتی تهران را شکست داده و به عنوان سرگروه صعود کرد، افزود: بانوان کبدی کار سیستان و بلوچستان در هفت بازی فشرده با قدرت حضور پیدا کردند و در بازی نیمه نهایی تیم استان سمنان را با نتیجه ۴۶ به ۱۸ شکست دادند و در فینال مسابقات تیم قدرتمند شمال شرق تهران که چندین بازیکن تیم ملی و کاپیتان اسبق ایران نیز را همراه داشت، با نتیجه ۳۶ به ۲۳ پشت سر گذاشتند و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات و جواز حضور در لیگ برتر کبدی بانوان کشور را کسب کردند.

انتهای پیام/ع

درخشش تیم کبدی بانوان سیستان و بلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.