سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه ۶۰۰ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه مواد پتروشیمی در لرستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از جریمه ۶۱۷ میلیارد ریالی برای تخلف عرضه خارج از شبکه مواد پتروشیمی توسط ۷ کارگاه و شرکت صوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، بهرام براری مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از جریمه ۶۱۷ میلیارد ریالی برای تخلف عرضه خارج از شبکه مواد پتروشیمی توسط ۷ کارگاه و شرکت صوری خبر داد و گفت: حکم این شرکت‌ها در مرحله اجرا است.

براری در نشست با خبرنگاران با اشاره به عملکرد تعزیرات حکومتی در بخش‌های کالا و خدمات، تخلفات بهداشتی، دارویی و درمان و تخلفات قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: در سال ۹۷ بر اساس آمار حقیقی استخراج شده از سیستم دادرسی، ۱۲ هزار و ۴۳۵ پرونده وارده به تعزیرات حکومتی استان داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: نسبت به سال قبل آنکه ۱۰ هزار پرونده بوده است، حجم پرونده‌های ورودی افزایش یافته که متأثر از شرایط بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان افزود: در بحث کالا و خدمات ۱۵ درصد افزایش ورودی پرونده داشته‌ایم، در حوزه قاچاق کالا و ارز ۱۵ درصد افزایش پرونده و در حوزه بهداشت و دارو نیز ۶۸ درصد پرونده‌های ما افزایش یافته است.

برابری با اشاره به اینکه به لحاظ محکومیت ریالی در سال ۹۷ مجموع محکومیت‌ها ۹۹۸ میلیارد ریال بوده است، تاکید کرد: این میزان در سال قبل آن ۳۶۷ میلیارد ریال بوده است.

وی یادآور شد: در حوزه وصولی اجرای احکام نیز در سال ۹۶ بالغ بر ۸۸ میلیارد و ۹۲۹ میلیارد ریال وصولی داشته‌ایم، این میزان در سال ۹۷ به رقمی نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان رسیده است. این وصولی فقط به خزانه دولت واریز می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: به نسبت شرایط حاکم بر سال ۹۷؛ در مقایسه با سال قبل آن عملکرد بهتر و قابل قبول تری داشته‌ایم.

براری با اشاره به اینکه در اواخر سال ۹۷ با تمرکز روی تخلفات عمده اقدامات خوبی داشتیم، اظهار داشت: در بحث تخلفات مربوط به پرونده‌های پتروشیمی، ۷ واحد تولیدی که به اسم واحد تولیدی بودند اما صوری تاسیس شده بودند و عرضه خارج از شبکه داشتند، شناسایی شدند.

وی یادآور شد: ۶۱۷ میلیارد ریال جریمه از ناحیه شعب ما برای این واحدها حکم صادر شد که در حال حاضر حکم آنها در مرحله اجرا است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان با بیان اینکه در حوزه قاچاق دام ۲۲ پرونده در حوزه قاچاق دام طی امسال وارد دستگاه تعزیرات حکومتی شده است، تصریح کرد: در جریان رسیدگی به این پرونده‌ها، علاوه بر ضبط دام‌ها به نفع دولت، دو میلیارد و ۳۶۱ میلیون ریال جریمه شده‌اند.

انتهای پیام/ر

 ۶۰۰ میلیارد ریال جریمه برای عرضه خارج از شبکه مواد پتروشیمی در لرستان بوده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.