سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرداول خبر داد؛

اجرای طرح حامی در مدارس شهرستان چرداول

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرداول از اجرای طرح حامی در ۱۲ واحد آموزشی شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،زمانی مدیرآموزش وپرورش شهرستان چرداول  گفت:طرح حامی برای تقویت بنیان‌های علمی وفرهنگی مدارس محروم برای نخستین بار در ۱۲ مدرسه شهرستان در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: اجرای ساحت‌های شش گانه تعلیم و تربیت در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و به خصوص توجه به سند چشم انداز ۱۴۰۴ و نیز سیاست‌ها و راهبرد‌های وزارت آموزش و پرورش می‌طلبد که فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش را از آموزش صرف به تربیت و آموزش متنوع و همه جانبه نگر گسترش داد.

زمانی، مدارس را فضایی مناسب با شرایط ویژه جهت نهادینه کردن ارزش ها، عدالت جویی، حفظ آداب و رسوم، و توجه به فعالیت‌های چند بعدی عنوان نمود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرداول، امید بخشی، تقویت خود باوری و اعتماد به نفس در دانش آموزان را مهم و اساسی دانست و افزایش ارتباطات و تعاملات فرهنگی دوسویه را بین دانش آموزان یک تمرین و ایفای نقش برای آینده‌ای روشن مفید خواند.

وی اجرای طرح حامی بین مدارس را طرحی مهم جهت افزایش مشارکت ها، نوع دوستی، ارتباط، همدلی و توجه نیاز‌های دانش آموزان معرفی نمود و افزود: در این طرح که با همکاری حوزه امور بانوان آموزش و پرورش اجرا می‌شود، هر دو مدرسه با امضاء پیمان نامه به همکاری در زمینه‌های مختلف همچون آموزشی، کیفیت بخشی پرورشی و تربیتی، حمایت‌های مالی، تعاون و مشارکت پذیری، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و... می‌پردازند.

انتهای پیام/ د

اجرای طرح حامی در ۱۲ واحد آموزشی چرداول

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.