سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چگونه در خانه ۳۹ متری راحت زندگی کنیم؟ +فیلم

ویدئویی از جدیدترین و مدیرن‌ترین امکانات در یک خانه ۳۹ متری را در این خبر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همواره زندگی کردن در خانه‌ای بزرگ و با امکانات رفاهی مناسب یکی از دغدغه‌هایی است که افراد برای رسیدن به آن در تلاش‌اند؛ خواسته‌ای که شاید بسیار هزینه‌بر باشد و افراد را برای رسیدن به آن درمانده کند.

با همه این اوصاف قصد داریم در این خبر ویدئوی جالبی از یک خانه مدرن نمایش دهیم که با وجود متراژ کم و فضای محدود آن، امکاناتش با خانه‌های لوکس و بزرگ برابری می‌کند.

در این فیلم، صاحبخانه یک روز معمولی خود را از صبح تا شب در این خانه ۳۹ متری می‌گذراند و از همه امکانات مورد نیاز استفاده می‌کند. در ادامه این فیلم را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: دیدنی ها ، شنیدنی ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
حسین
۰۹:۲۲ ۲۹ تير ۱۳۹۸
مسخره است
عمار
۱۸:۵۲ ۲۸ تير ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد این خونه 39 متری به اندازه یه ویلای 1000 متری امکانات پیشرفته و گران درونش هزینه شده که برای مستضعفین و فقرا و مسکینان امکان پذیر نیست دقیقا مثل هزینه و قیمت و امکانات خودرو پورشه فول استاندارد فول آبشن و با کیفیت گرانقیمت جمعجور است با خودرو پیکان یا آردی روآ هردو خودرو هستند ولی امکان خریدی پورشه هرگز برای جمیع مستضعفین و محرومان بینوا پیش نخواهد آمد مگر معجزه ایی رخ دهد ولی امکان خرید پیکان و روآ آردی برای همه مستضعفین تا قبل از گران شدنهای بیرویه و الکی دلالان مقدور بوده است . همان مسکن مهر و خودرو پیکان و آردی روآ رو قبل از گرونیها عشق است . والسلام و صلوات التماس دعا .
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۸ تير ۱۳۹۸
واسه ساخت همچین دکوراسیونی توی ایران باید 600 میلون هزینه کنی که یه خونه بخری بهتره
خخخخ