سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی ۹۵ مددجو برای مهارت آموزی در مراکز فنی و حرفه‌ای

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قصرشیرین گفت:ازابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۹۵ نفرازمددجویان تحت حمایت به مراکز فنی وحرفه ای معرفی شدند.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، بهمن کرداری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قصرشیرین اظهار داشت:ازابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۹۵ نفرازمددجویان درراستای ایجادانگیزه وبالابردن سطح مهارت مددجویان جهت ایجادشغل وتوانمند سازی آن‌ها درزمینه‌های (توپ دوزی، گیوه بافی، کارآفرینی، خیاطی و آرایشگری) به مراکز فنی حرفه‌ای معرفی گردیدند.

وی با اشاره به رسالت کمیته امداد در خدمت رسانی به مددجویان بیان کرد : یکی از اهداف این نهاد انقلابی در حوزه اشتغال است و در این راستا برنامه های متفاوتی هدف گذاری شده است از جمله مهارت آموزی  پرداخت تسهیلات اشتغال  اجرای طرح راهبر اشتغال
کرداری بیان کرد: طی تفاهم نامه همکاری با فنی و حرفه ای مددجویانی  مستعد شناسایی شدند و برای کسب مهارت و راه اندازی کسب و کار به مراکز فنی و حرفه ای  معرفی می شوند .

رییس کمیته امداد امام خمینی ره  شهرستان قصرشیرین گفت:  مددجویان پس از یاد گیری مهارت  می توانند با استفاده از تسهیلات اشتغال  کسب و کار خود را راه اندازی کنند.

انتهای  پیام/ز

 

راه اندازی کسب و کار  برای مددجویان کمیته امداد 

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.