سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استراحتگاه‌های بین راهی افزایش پیدا کند

فاصله استراحتگاه‌های ببین راهی در جاده‌های خراسان جنوبی زیاد است و باید افزایش یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی در کارگروه بررسی وضعیت راه‌های استان گفت : فاصله استراحتگاه‌ها در جاده‌های استان به خصوص محور طبس به یزد و اصفهان زیاد است، در محور طبس به یزد استراحتگاه و روشنایی کنار جاده برای استراحت مسافر نداریم.

وی بر افزایش استراحتگاه‌های بین راهی تاکید کرد و گفت: متاسفانه با اینکه در گذشته قول این موضوع داده شده بود، اما هنوز ایستگاهی اضافه نشده است.

رضایی با بیان اینکه متاسفانه حوادث رانندگی و تلفات آن در دو روز گذشته در جاده طبس به سمت یزد زیاد بوده است، اظهار داشت: در این محور شش نفر بر اثر یک تصادف کشته شدند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۹۱ نفر در جاده‌های استان فوت کردند، گفت: یکی از مهمترین دلائل تصادفات جاده‌ای خستگی راننده است.

رضایی با اشاره به اینکه آب انبار‌های بین راهی هم غیر فعال است، گفت: در محور دیهوک به سمت کرمان از دیگ رستم تا زنوقان حدود ۱۰۰ کیلومتر هیچ مکان استراحتی برای مسافر ندارد.

وی با بیان اینکه ۵۴ درصد حوادث رانندگی در ۳۰ کیلومتری ورودی به شهر‌ها رخ می‌دهد، گفت: امسال برای کنترل بیشتر تعداد گشت‌های نامحسوس ما بیشتر خواهد شد.
انتهای پیام/ک

تعداد ۹۱ فوتی در جاده‌های استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.