سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روایت زندگی سی ساله شهید عمار بهمنی در برنامه «از آسمان»

شهید عمار بهمنی دانشجوی ورزشکار اهل فسا و ساکن تهران بود که خیلی زود به آرزوی دیرینه‌اش رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، زندگی سی ساله شهید عمار بهمنی گفتنی‌ها و شنیدنی‌های شیرینی دارد که گوشه‌ای از آن در برنامه این هفته «از آسمان» تقدیم علاقه مندان فرهنگ جهاد و شهادت می‌شود.

امیر خورشیدی فرد تهیه کننده و کارگردان برنامه «از آسمان» پیرامون زندگی  شهید عمار بهمنی، به خبرنگار ما گفت: شهید عمار بهمنی نمونه‌ای از جوانان غیر نظامی ولی آماده به رزم انقلاب است که در وقت مبارزه با ظالم، از همه آرزو‌های ریز و درشتشان می‌گذرند.

وی ادامه داد: وحشیگری تروریست‌ها در سوریه آرام و قرار را از عمار گرفته بود و همین مسئله سبب شد که او بار‌ها در جمع دوستان و خانواده این موضوع را بیان کند که پیگیر اعزام به منطقه است. بالاخره هم رفت و در همان نخستین اعزام به شهادت رسید.

خورشیدی فرد اظهار کرد: عمار علیرغم اینکه امید زیادی به زندگی داشت و جوان سر زنده‌ای بود، دوست داشت که اولین شهید مدافع حرم محل زندگی اش باشد. عمار بهمنی دانشجوی ورزشکار اهل فسا و ساکن تهران خیلی تلاش کرد تا برگه اعزامش مهر شود و به جمع رزمنده‌های مدافع حریم اسلام بپیوندد. سرانجام کار رفتنش جور شد و این بسیجی جهادگر به آرزوی دیرینه اش رسید.

گفتنی است این روایت «از آسمان» به همت آقایان سعید سلیمانی، نادر گهرسودی، مرتضی اعطاسی، جعفر اکبری، عباس خورشیدی فرد و حمید بناء تولید شده و جمعه ۲۸ تیرماه رأس ساعت ۱۶:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.