سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی مطرح کرد؛

بهره‌مندی از ظرفیت‌های مالی برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان

وحدت گفت: به منظور پوشش‌دهی کامل شرکت‌های دانش‌بنیان از همه ظرفیت‌های مالی موجود در کشور، بهره‌مند شدیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، وحدت، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر اینکه باید شرکت‌های دانش‌بنیان نسبت به صندوق نوآوری و شکوفایی مطالبه‌گری داشته باشند، گفت: ما در تلاش هستیم تا بر اساس فرصت مالی شرکت‌ها و شرایط حاکم بر کشور کمک‌های متنوعی به آن‌ها ارائه دهیم.

وی با اشاره به برگزاری این رویداد، بیان کرد: از شما درخواست داریم که نسبت به ما مطالبه‌گری داشته باشید و درخواست‌های خود را به ما اعلام کنید.

طولانی بودن فرآیند دریافت تسهیلات

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به طولانی بودن فرآیند دریافت تسهیلات در حوزه دانش‌بنیان‌ها، تشریح کرد: دلیل طولانی شدن فرآیند‌ها عدم آشنایی متقابل از عملکرد ماهیت یکدیگر است و ما اینجا اعلام می‌کنیم که صندوق متعلق به همه شماست و ما با ارائه خدمات متنوع درصدد هستیم تا از شرکت‌ها حمایت کنیم.

وحدت با اشاره به همکاری صندوق‌های پژوهش و فناوری با صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت مالی از شرکت‌های دانش‌بنیان، یادآوری کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان کوچک به منظور اخذ تسهیلات مورد نیاز می‌توانند به ۱۸ صندوق پژوهش و نوآوری سراسر کشور مراجعه کنند.


بیشتر بخوانید: توسعه استان‌ها در گرو ایده‌های پارک‌های علم و فناوری


رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، صدور ضمانت‌نامه را از جمله خدمات این صندوق نام برد و افزود:  در صورتی که شرکت‌ها مایل باشند که در نمایشگاه خاصی حاضر شوند و یا تاییدیه‌های لازم را دریافت کنند، می‌توانند از خدمات این صندوق استفاده کنند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در پایان گفت: در تلاشیم که با توجه به حوزه فعالیت‌ها، اندازه شرکت‌ها، فرصت‌های مالی شرکت‌ها و همچنین شرایط خاص حاکم بر کشور؛ سرویس‌های متنوعی را طراحی کنیم و امیدواریم شرکت‌ها بتوانند به صورت واقع‌بینانه از این خدمات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.