سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک میلیاردی خیران مازندرانی به پروژه مهر

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: خیران مازندرانی پارسال ۸۰ میلیارد ریال به پروژه مهر کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسفندیار نظری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با اشاره به کمک ۸۰ میلیارد ریالی خیّران به پروژه مهر در سال گذشته، گفت: پروژه مهر برابر با بهره وری و روز‌های خوب مدرسه برای دانش آموزان است.

وی افزود: مهر گامی موثر جهت شکوفایی توسعه و پیشرفت دانش آموزان است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه انسان، محور توسعه است و آموزش وپرورش و آموزش عالی در تربیت و توسعه منابع انسانی کارآمد باید موثر باشد، گفت: توسعه، پیوندی ناگسستنی با علم و فناوری دارد و توجه به این مهم نیازمند نگاهی مسئولانه و برنامه محور متناسب با نیاز‌های کشور است به طوری که تمام عوامل تاثیرگذار در امر توسعه با یکدیگر در تعامل باشند.

نظری با بیان اینکه الگوی مدرسه محوری هنوز در مدارس رخ نداده است، افزود: توسعه مدیریت یکی از اجزای سند تحول بنیادین است، زیرا کانون تصمیم گیری مدرسه و ارکان مدرسه است و رسالت مدیران و کارشناسان، آشنایی دقیق با مفاهیم تحول آفرین و نظام راهبری مدرسه محوری است.

وی ایجاد فضای امن و سالم در محیط مدرسه را از جمله اهداف مهم برشمرد و گفت: باید از مدرسه هوشمند به سمت مدرسه ایمن حرکت کنیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه بزرگترین ویژگی یک مدیر خوب، مدیریت بر خودش است، گفت: فردی که بر مجموعه‌ای مدیریت می‌کند باید با علوم نوین مدیریت آشنایی کافی داشته باشد و به طور مستمر، جدیدترین روش‌های مدیریت را به کار گیرد.

نظری افزود: تمهیداتی امسال اندیشیده شد تا هیچ مدیری تدریس نداشته باشد، ولی معاونان مدرسه ۶ ساعت، مرتبط با رشته تحصیلی به تدریس خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ م

کمک  ۸۰ میلیارد ریالی خیران مازندران به پروژه مهر

برچسب ها: اخبار علمی ، کنکور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.