سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کشاورزان برتر در سال ۹۸؛

پایش مزارع و باغات شاخص استان زنجان

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی جهاد کشاورزی زنجان از پایش مزارع و باغات شاخص استان زنجان با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کشاورزان برتر در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سولماز حدادیمدیر هماهنگی ترویج کشاورزی  جهاد کشاورزی زنجان گفت: این مدیریت به منظور ایجاد زمینه ترغیب فعالان عرصه تولید کشاورزی در سطح استان، معرفی تولید کنندگان برتر بخش و فراهم کردن بستری الگوساز برای تأسی سایر بهره‌برداران، نسبت به شناسایی، انتخاب و معرفی تولیدکنندگان برتر اقدام می‌نماید. 

 حدادی افزود: در راستای تحقق این امر به منظور تشویق و ترغیب فعالان تولیدی و معرفی تولید کنندگان برتر زراعی و باغی استان جهت انتخاب و معرفی به عنوان کاندیدای نمونه در سطح ملی و کشوری، با حضور نمایندگان مرتبط استانی و ملی نسبت به پایش و کیل‌گیری مزارع و باغات نمونه استان در سال جاری اقدام شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری تاکنون ۲۴ مورد عملیات پیش کیل‌گیری و کیل‌گیری استانی در ۲۴ مزرعه و باغ شاخص استان برای ۱۰ محصول معرفی شده (گندم آبی و دیم، گندم بذری، کشاورزی حفاظتی، جو آبی و دیم، کلزا، یونجه، زردآلو و سبزی و صیفی نشایی) انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: پس از انجام کیل‌گیری و شناسایی مزارع و باغات برتر نسبت به انجام ۹ مورد عملیات کیل‌گیری در سطح ملی اقدام و نهایتا ۹ محصول مذکور در لیست رقابت برای انتخاب کشاورزان برتر در سطح ملی قرار گرفته است.

حدادی بیان داشت: مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی استان همچنین به عنوان نماینده دبیرخانه ستاد انتخاب نمونه‌های ملی بخش کشاورزی در سال جاری با اعزام کارشناسان ستادی ترویج تاکنون نسبت به انجام کیل‌گیری‌های ملی ۱۰ محصول زراعی در ۵ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان، کردستان و قزوین نیز اقدام کرده است.

انتهای پیام/ن
 

معرفی تولید کنندگان برتر زراعی و باغی استان زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.