سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظهرابی مطرح کرد؛

آخرین وضعیت احداث دلفیناریوم در منطقه آزاد انزلی

معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست درباره احداث دلفیناریوم در منطقه آزاد انزلی توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید ظهرابی معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست در رابطه با احداث دلفیناریوم در منطقه آزاد انزلی، اظهار کرد: تاکنون هیچ درخواستی برای ایجاد دلفیناریوم در منطقه آزاد انزلی به سازمان حفاظت محیط زیست ارائه نشده است.

او افزود: در شورای عالی مناطق آزاد این موضوع را مطرح کردیم که باید برای احداث چنین پروژه‌هایی حتما از سازمان حفاظت محیط زیست مجوز اخذ کنند.

معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به قاچاق حیات وحش در کشور، تصریح کرد: قاچاق حیات وحش بعد از مواد مخدر، پرسودترین قاچاق در دنیا محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید: نابودی زیست بوم دریایی سواحل جنوبی کشور با فروش سنگ‌های زنده


ظهرابی ادامه داد: باید در قانون شکار و صید اصلاحاتی صورت گیرد تا قاچاق گونه‌های حیات وحش کاهش یابد، به عنوان مثال باید جرایم حمل‌ونقل، شکار و خسارات به حیات وحش تغییراتی صورت گیرد و مبالغ آن افزایش یابد.

او در ادامه بیان کرد: در سال‌های اخیر موضوع قاچاق حیات وحش و همچنین مدیریت فضای مجازی بسیار فراگیر شده است، به همین دلیل با فرمانده نیروی انتظامی تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه منعقد کردیم تا بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

انتهای پیام/

توضیحات محیط زیست درباره احداث دلفیناریوم در منطقه آزاد انزلی

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.