سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش کاربران به دیدار رهبرانقلاب با سخنگوی انصارالله یمن؛

#انصارالله_یمن/ اتحاد شیعه حول محور ولایت فقیه آرزوی دیرینه ائمه بود که امروز محقق شد +تصاویر

کاربران فضای مجازی با انتشار پست‌هایی از دیدار رهبر انقلاب با سخنگوی انصارالله یمن، نسبت به اتحاد شیعه ابراز خرسندی کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته هیأتی از جنبش انصاراللّه یمن با حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و نامه آقای سیدعبدالملک بدرالدین رهبر جنبش انصارالله را به ایشان تقدیم کردند.

این دیدار مهم و استراتژیک بازتاب بسیار گسترده‌ای در رسانه‌های داخلی و خارجی داشت و با واکنش گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز همراه شد. کاربران فضای مجازی صحبت‌های سخنگوی جنبش انصاراللّه یمن درباره ولایت امام خامنه‌ای را تحسین کردند و از اتحاد همیشگی شیعیان ایران و یمن ابراز خرسندی کردند. همچنین به بازتاب سخنان مهم رهبرانقلاب در شبکه‌های اجتماعی پرداختند.

سخنگوی جنبش انصاراللّه یمن ضمن ابلاغ سلام‌های گرم آقای سیدعبدالملک بدرالدین رهبر جنبش انصارالله و همه مجاهدان و رزمندگان یمنی، خطاب به رهبر انقلاب اسلامی گفت: ما ولایت شما را امتداد خط پیامبر اسلام(ص) و ولایت امیرالمومنین(ع) می‌دانیم و مواضع حیدری و علوی شما در حمایت از مردم مظلوم یمن را ادامه خط امام خمینی(ره) و مایه برکت و بسیار روحیه بخش می‌دانیم.

در ادامه پست‌های کاربران فضای مجازی را که در این خصوص منتشر شده است مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.