سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوید روز‌های خوش برای فوتبال استان مرکزی

شروع خوب نمایندگان لیگ دسته یک فوتبال استان مرکزی روز‌های خوش را نوید می‌هد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، تیم فوتبال آلومینیوم اراک وخوشه طلایی ساوه ۲ نماینده فوتبال استان مرکزی در روز اول هفته اول مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور دست پر از گود مصاف با حریفان بیرون امدند و با این شروع خوب نوید روز‌های خوشی را برای فوتبال استان مرکزی می‌دهند.

در دیدار نمایندگان فوتبال استان مرکزی با حریفان که یکی در خانه و دیگری در بیرون از خانه انجام شد آلومینیوم اراک وخوشه طلایی ساوه هر دو توانستند خوش بدرخشند و به خوبی حریفان را مغلوب کنند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته نخست مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور میزبان، میزبان فجر سپاسی شیراز بود و در یک نبرد عالی توانست با برتری ۳ بر یک شاگردان مهابادی را در اراک شکست بدهد و مسابقات لیگ یک را به خوبی استارت بزند.

تیم آلومینیوم اراک در این فصل تغییرات اساسی در ترکیب مدیریتی و مربیانش داشت؛ اولین تغییر در این تیم آمدن حمید محرابی به عنوان مدیر عامل باشگاه و بعد از آن محمود فکری بود که سرمربی تیم بزرگسالان آلومینیوم را بر عهده گرفت و رضا طلایی به عنوان مدیرفنی تیم‌های پایه، رضا فرهمند به عنوان مدیر اجرایی تیم‌های پایه باشگاه آلومینیوم، محمد سلیمی سرمربی تیم نوجوانان آلومینیوم، حسین جعفری سرمربی تیم امید، امیر استادمحمد سرمربی تیم جوانان آلومینیوم منصوب شدند ودر آخرین تغییر هم حمیدرضا امیدوار سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم شد ت.

در تهران هم خوشه طلایی ساوه دیگر نماینده لیگ یکی فوتبال استان مرکزی میهمان نیروی زمینی بود و در نهایت توانست میزبان خود را با یک گل از سد راه بردارد.

امیدواریم نمایندگان فوتبال استان مرکزی این شروع خوب را ادامه داده و در مسابقات لیگ بازی‌های خوب و دلگرم کننده‌ای داشته باشند.

انتهای پیام / ج

شروع خوب نمایندگان لیگ دسته یک فوتبال استان مرکزی نوید بخش روز‌های خوش

برچسب ها: اخبارورزشی ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.