سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اداراه منابع طبیعی سنگر اول مبارزه با قاچاق چوب است

رئیس منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان مهریز گفت: ایست و بازرسی یگان حفاظت این اداره با هدف جلوگیری از حمل محموله‌های چوب آلات قاچاق و فاقد مجوزات قانونی در مسیر‌های وروردی شهرستان مهریز قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، علی باقری رئیس منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان مهریز گفت: به منظور اجرای دستور العمل پیشگیری و مقابله با قاچاق چوب ابلاغی از طرف فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری و با اخذ دستور مقام قضایی شهرستان مهریز از کارگاه‌های چوب بری در سطح این شهرستان بازدید به عمل آمده و ضمن بررسی انبار‌های چوب و اسناد و مدارک، موردی از قاچاق چوب درختان جنگلی در این شهرستان مشاهده نشده است.

او افزود: هدف از این اقدامات مبارزه با قاچاق چوب، ناامن نمودن عرصه برای فعالیت متخلفین و در نتیجه حفاظت و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی است.

رئیس منابع طبیعی شهرستان مهریز گفت: اداراه منابع طبیعی سنگر اول مبارزه با قاچاق چوب و جلوگیری تخریب درختان جنگلی است.

 باقری ادامه داد: ایست و بازرسی یگان حفاظت این اداره با هدف جلوگیری از حمل محموله‌های چوب آلات قاچاق و فاقد مجوزات قانونی در مسیر‌های وروردی شهرستان مهریز قرار دارد.

او افزود: با دستورات تاکید شده فرمانده یگان حفاظت استان یزد و بر اساس سیاست‌های ابلاغی سازمان متبوع و با اخذ مجوز قانونی از مقام قضایی و باهماهنگی فرماندهی انتظامی شهرستان مهریز ایست و بازرسی یگان حفاظت انجام شد.

او ادامه داد: روند رو به رشد تقاضا برای استفاده از مصنوعات چوبی موجب گسترش کارخانجات و کارگاه‌های چوب بری شده است که خوراک اصلی این کارخانجات اغلب چوب‌های جنگلی است که این روند باعث رواج قطع درختان و قاچاق چوب شده است.

باقری ادامه داد: مردم شهرستان مهریز در صورت مشاهده کارگاه‌های چوب بری غیرمجاز موضوع را بلافاصله به شماره تماس رایگان ۱۵۰۴ اطلاع دهند تا با اقدامات به موقع از سوداستفاده افراد جلوگیری شود.

انتهای پیام/ی

قاچاق چوب درختان جنگلی در شهرستان مهریز وجود ندارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.