سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعضای هیئت مدیره خانه احزاب استان سمنان مشخص شدند

دومین نشست مجمع عمومی خانه احزاب استان سمنان با برگزاری انتخابات و مشخص شدن اعضای هیئت مدیره در حالی برگزار شد که بازرس خانه احزاب کشور نیز مهمان این مجمع بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، دومین مجمع عمومی خانه احزاب استان سمنان پس از تصویب قانون فعالیت خانه احزاب در سال ۹۵ ظهر دوشنبه با حضور بازرس خانه احزاب کشور، مدیرکل دفتر سیاسی استانداری سمنان و نمایندگان و اعضای احزاب اصولگرا، اعتدالیون و اصلاح طلب استان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد.

در انتخابات دومین مجمع عمومی خانه احزاب استان سمنان و در بخش احزاب اصولگرا، زهرا صادقی از حزب جامعه زینب (س) با ۱۶ رای، طاهره نجم از جمعیت پیروان زینب (س) با هفت رای و سید محمد ساداتی از حزب موتلفه اسلامی با پنج رای به عنوان اعضای اصلی فراکسیون اصولگرایان انتخاب شدند و فاطمه صادقی عضو حزب جامعه فاطمیون نیز به عنوان علی البدل انتخاب شد.

در بخش اصلاح طلبان، اما علیرضا رهبری عضو حزب کارگزاران با ۲۱ رای، احترام اردستانی از حزب جمعیت زنان مسلمان نواندیش و ابوالقاسم کواکبیان از حزب مردم سالاری هر دو با کسب ۱۸ رای به عنوان اعضای اصلی فراکسیون اصلاح طلبان خانه احزاب استان سمنان انتخاب شدند و حبیب الله محقق از خانه کارگر بود که به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شد.

در بخش مستقلان و اعتدالیون هم محمدحسین حلاجیان از خانه کشاورز با ۱۵ رای، نوروز نوروزی از خانه کشاورز با ۱۱ رای و سعیده سادات صباغ از جامعه صنفی آزمایشگاهیان با ۹ رای به عنوان اعضای اصلی فراکسیون مستقلان و اعتدال‌گرایان و سید محمد نجاتی هم به عنوان علی البدل انتخاب شدند.

انتخابات دومین مجمع عمومی خانه احزاب استان سمنان در بخش انتخاب بازرسی نیز برگزار شد و پس از رای گیری، علی خلیل پور از حزب اراده ملت با ۱۳ رای به عنوان بازرس اصلی و داودی از جامعه اسلامی مهندسین با ۱۰ رای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام / م

جزئیات برگزاری انتخابات هیئت مدیره خانه احزاب استان سمنان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.