سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

والپیپرهای جدید ویژه ولادت امام موسی کاظم(ع)

به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت امام موسی کاظم(ع) مجموعه‌ای از جدیدترین تصاویر پروفایل و والپیپر مرتبط با این روز را برای شما کاربران گرامی آماده کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امام موسی کاظم (ع)، بنا به برخی مستندات تاریخی در بیستم ماه ذی الحجه در سال ۱۲۸ قمری در روستای «اَبواء»، میان مکه و مدینه، متولد شدند. آن حضرت در سن ۲۰ سالگی، پس از شهادت پدر بزرگوارشان امام صادق (ع)، مسئولیت هدایت امت اسلامی را بر عهده گرفتند.

كاظم، صابر، صالح، امين و عبدالصالح از القاب امام موسی کاظم ذکر شده است و ابو ابراهيم و ابوالحسن کنیه ایشان است. گفتنی است، امام هفتم شیعیان را «کاظم» لقب دادند، چرا که ایشان همواره بر خشم و غضب خویش غلبه می‌نمودند. سیره امام کاظم (ع) نشان می‌دهد آنجا که بحث دفاع از دین مطرح است، امام تا مرز شهادت پیش می‌روند و ذره‌ای سازش نمی‌کند. اما آنچه به عنوان کنترل بر خشم و مدارا در زندگی امام کاظم (ع) وجود داشته و ایشان را به "کاظم" یعنی فرو برنده خشم مشهور ساخت، مربوط به زندگی شخصی و گذشت و ایثار آن حضرت نسبت به مردم است.

ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت باب‌ الحوائج امام موسی کاظم(ع) مجموعه‌ای از جدیدترین تصاویر پروفایل مرتبط با این روز را برای دوستداران و عاشقان آن حضرت آماده کرده‌ایم که در ادامه آن را دریافت می‌کنید.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: ولادت ، ائمه اطهار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.