سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با هفته دولت؛

افتتاح و کلنگ زنی ۲۲۷ طرح در کردستان

استاندار کردستان گفت: همزمان با هفته دولت ۲۲۷ طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی به ارزش ۲ هزار و ۹۰ میلیارد ریال در کردستان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،بهمن مرادنیا گفت:در این استان به مناسبت هفته دولت بهره برداری و کلنگ زنی از ۲۲۷ طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی از سوی ۱۵ دستگاه اجرایی برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه سهم طرح‌های قابل افتتاح در این هفته ۱۶۹ طرح به ارزش یک هزار و ۲۸۵ میلیارد و ۶۲۹ میلیون ریال است افزود: ۱۲۶ میلیارد و ۲۵۵ میلیون ریال از اعتبار این طرح‌ها از منابع ملی، ۴۱۷ میلیارد و ۸۴ میلیون ریال از محل اعتبارات استان و ۷۴۲ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال نیز از سایر منابع تامین شده است.

مرادنیا افزود: سهم طرح‌های قابل کلنگ زنی نیز ۱۴ طرح و به ارزش ۲۱۲ میلیارد و ۳۷۲ میلیون ریال بوده که ۴۶ میلیارد و ۲۱۱ میلیون ریال آن از محل اعتبارات ملی، ۵۴ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات استانی و ۱۱۲ میلیارد و ۱۶۱ میلیون ریال آن از سایر منابع تامین می‌شود.

استاندار کردستان یادآور شد: طرح‌های اجرا شده در استان بیش از این میزان است و بقیه طرح‌ها به منظور جلوگیری از تکراری بودن افتتاح و کلنگ زنی آن برای سفر رئیس جمهوری به استان کردستان برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/ت

افتتاح طرحهای هفته دولت در کردستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.