سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر صنعت مطرح کرد؛

توزیع کالای اساسی ماه محرم و صفر برای جلوگیری از تلاطم

قبادی گفت: در ایام محرم به دلیل افزایش تقاضا در برخی کالاها، ۱۰۰ هزار تن شکر، روغن، چای، مرغ و گوشت قرمز توزیع می‌شود تا بازار دچار تلاطم نشود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران، عباس قبادی شرایط بازار را نسبتا خوب ارزیابی کرد و گفت: قیمت بیشتر کالا‌ها ثابت و یا رو به کاهش بوده است و در معدود کالا‌هایی قیمت کم و بیش افزایش یافته است.

قبادی با بیان اینکه گرانفروشی به حداقل رسیده است، افزود: قیمت گوشت، مرغ، شکر، روغن، برنج ثبات نسبی پیدا کرده است.


بیشتر بخوانید:مشکلی در تامین سبوس مورد نیاز صنایع آردسازی وجود ندارد 


وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مهر گفت: این نمایشگاه‌ها از ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهرماه در استان‌ها با محوریت اصناف برگزار می‌شود.

قبادی از توزیع ویژه کالای اساسی ماه محرم و صفر خبر داد و خاطرنشان کرد: در این ایام به دلیل افزایش تقاضا در برخی کالاها، ۱۰۰ هزار تن شکر، روغن، چای، مرغ و گوشت قرمز توزیع می‌شود تا بازار دچار تلاطم نشود.

دبیر ستاد تنظیم بازار تصریح کرد: این اقلام در اختیار ستاد تنظیم بازار استان‌ها قرار می‌گیرد تا در اختیار هیات‌ها قرار گیرد تا تقاضا‌ها به بازار وارد نشود.

وی درباره حجم اقلامی که برای محرم و صفر اختصاص داده شده گفت: ۳۰ هزار تن برنج، ۱۵ هزار تن شکر، ۱۰ هزار تن مرغ، ۱۰ هزار تن گوشت قرمز، ۳۰ هزار تن روغن و ۱۰۰۰ تن چای برای این ایام در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت درباه قیمت این کالا‌ها تصریح کرد: برنج ۶۵۰۰ تومان، شکر ۳۲۵۰ تومان، مرغ ۱۲۵۰۰ تومان، گوشت گوساله وارداتی ۵۵ هزار تومان و روغن نباتی ۱۵ درصد زیر قیمت بازار خواهد بود و نرخ چای نیز از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.