سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در تهران ما پیگیری شد؛

چه کسی پاسخگوی وضعیت کاری نامساعد کارگران پیمانی مجلس است؟

تهران ما به دنبال شکایت شهروندان از وضعیت کاری نامساعد کارگران پیمانی مجلس شورای اسلامی مطالبات آن‌ها را پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،   استخدام پیمانی در مراکز دولتی قوانین و مقررات مخصوص به خود را دارد که البته گاهی اوقات کارگران پیمانی با پیمانکاران خود به مشکل بر می‌خورند و درباره حقوق و مزایا شکایاتی را مطرح می‌کنند.

 در پیامکی که به بخش تهران ما ارسال شده بود، مشخص شد کارگران پیمانی مجلس شورای اسلامی از وضعیت عدم دریافت مطالبات خود گله مند هستند.

یکی از مخاطبان تهران ما در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مشکل خود، گفت: همسر من چند سال در مجلس شورای اسلامی به صورت پیمانی و به عنوان نجار کار می‌کرد.

او ادامه داد: همسر من و همکاران او به صورت روزمزد از مسئول مربوطه به خود حقوقی را دریافت می‌کردند، اما متأسفانه مدتی است که آن‌ها بدون دلیل منطقی از کار بی کار شده‌اند.


بیشتر بخوانید: گلایه‌های پلیس از بانک مرکزی و کم بودن مجازات فیشینگ کاران


این شهروند با بیان اینکه همسر من از ابتدای مردادماه حقوق خود را دریافت نکرده است، گفت: از ابتدای مرداد به همسر من اجازه ندادند که وارد مجلس شود و کار خود را انجام دهد و هر بار که آن‌ها درباره چرایی این موضوع سوال پرسیدند، مسئولان گفتند که دیگر به کارگر احتیاج ندارند.

کارگران پیمانی ارتباط استخدامی با مجلس ندارند

یکی از مسئولان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه مطالبات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت وقوع این مشکل برای این شهروند، بیان کرد: کارگران پیمانی که در مجلس مشغول به کار می‌شوند، ارتباط استخدامی با مجلس ندارند.

او ادامه داد: این افراد باید چرایی از کار بی کار شدن خود را از پیمانکاری که با او کار می‌کردند جویا شوند، زیرا ارتباط مستقیم کارگران با این فرد بوده است و مجلس در جریان امور نبوده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.