سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بی‌طرفی و رعایت قانون زمینه ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بی‌طرفی و رعایت قانون، زمینه ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد انتخابات این استان توجه به اصل بی‌طرفی و قانونمداری را از موضوعات مهم عرصه انتخابات بیان کرد و گفت: با التزام مجریان به اصل بی‌طرفی و رعایت کامل قانون می‌توان در ایجاد اعتماد در جامعه موثر واقع شد.

او افزود: علاوه بر بی طرفی و رعایت کامل قانون، امانت‌داری و حفظ سلامت انتخابات می‌تواند از مهمترین زمینه‌های حضور حداکثری مردم باشد.

مردانی اضافه کرد: دشمنان نظام و انقلاب همواره در مواجهه با انتخابات سه سناریو را دنبال می‌کنند که یا مانع برگزاری انتخابات شوند، در فرآیند آن اخلال‌آفرینی کنند و یا باعث مشارکت پایین مردم در انتخابات شوند.

او ادامه داد: باید تلاش کرد تا مجریان و برگزارکنندگان انتخابات با حفظ امانت‌داری و سلامت انتخابات زمینه و حضور حداکثری مردم را در این عرصه فراهم کنند و باعث اقتدار، امنیت و مصونیت بیش از پیش کشور شوند.

مردانی با تأکید بر شناسایی چالش‌ها و فرصت‌های عرصه انتخابات گفت: همراهی، همدلی و انسجام در برگزاری انتخابات بسیار مهم و تعیین‌کننده است.

او نقش رسانه‌ها را در اعتمادآفرینی و تقویت امید در جامعه بسیار مهم دانست و افزود: انتظار می‌رود رسانه‌های فعال استان در این حوزه با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم زمینه برگزاری انتخابات پرشور را فراهم کنند.

انتهای پیام/ف

امانت‌داری زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.