سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش فرانسه به پاسخ حزب الله به تجاوزگری رژیم صهیونیستی

وزارت امور خارجه فرانسه اعلام کرد با نگرانی مسئله تبادل آتش در مرز لبنان و فلسطین اشغالی را دنبال می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: وزارت امور خارجه فرانسه اعلام کرد با نگرانی مسئله تبادل آتش در دو سوی خط آبی (مرز لبنان و فلسطین اشغالی) را دنبال می‌کند.

این وزارتخانه افزود: خواهان نهایت خویشتن داری هستیم و از طرفین می‌خواهیم که برای حل و فصل سریع تنش‌های کنونی اقدام کنند. ما با تمامی نمایندگان لبنانی در تماس مستمر هستیم و فرانسه قصد دارد تلاش هایش را در این زمینه ادامه دهد. از همگان می‌خواهیم که مسئولیت بازگشت سریع آرامش به منطقه را برعهده گیرند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۰:۳۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
هی امانوئل مکرون: وقتی جنگل آتش بگیرد و همزمان باد هم بوزد خاموش کردن این آتش سخت خواهد بود کمی فکر کن و منطقی باش و ببین در مرکزفرماندهی محور مقاومت یعنی: کشورهای(لبنان+سوریه+عراق+فلسطین اشغالی یعنی غزه) چه کسی آتش جنگ و فتنه را روشن کرد؟ امیدواریم باد شدید اتحاد کشورهای محور مقاومت و عملیات مشترک فرماندهان عالی آن از نقاط صفر مرزی مشترک در یک عملیات مشترک از زمین و هوا چنان رژیم اسرائیل را بسوزاند که جز خاکستر از آن نماند حالا تو و ترامپ هم هر چه سعی و کمک دارید برای بنیامین نتانیاهو گسیل کنید این آتش دامنگیر و گسترده شده دیگر خاموش کردنش سخت است خود دانی.........
سعید فروزان
۰۱:۳۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
طبق معمول ،تا خطری رژیم اشغالگر را تهدید میکند فرانسه اعلام نگرانی میکند