سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دربی استان مرکزی بدون میزبان، بدون گل

دربی بدون میزبان تیم‌های استان مرکزی بدون گل به پایان رسید.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، در حساس‌ترین دربی استان مرکزی تیم خوشه طلایی ساوه و آلومینیوم اراک، در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به مصاف هم رفتند، اما پس از ۹۰ بازی دقیقه طرفین به تساوی رضایت دادند و شهرآورد بدون میزبان استان مرکزی، بدون گل به پایان رسید.

خوشه طلایی ثنای ساوه میزبان این مسابقه بود و به دلیل اینکه ورزشگاه شهید چمران ساوه برای میزبانی مسابقات این تیم در خانه آماده بهره برداری نشده در قم پذیرای آلومینیوم اراک بود.

در این دربی استان مرکزی ۲ تیم صدر جدولی خوشه طلایی ساوه و آلومینیوم اراک، ساعت ۱۸ دیروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم با یکدیگر مسابقه دادندو این دیدار را رضا تارخ، فرهاد مروجی، سعید زیبا، رضا کریمی و نظارت علیرضا رجبلو قضاوت کردند.

در نتیجه این مسابقه دو تیم که در جدول رده بندی با ۲ برد و یک تساوی هم امتیاز بودند، در این مسابقه باز هم عملکردی مشابه داشتند و با تساوی بدون گل تقسیم امتیازات رضایت دادند.

خوشه طلایی و آلومینیوم بعد از این تساوی به امتیاز ۸ رسیدند تا با توجه به پیروزی تیم‌های بادران، فجر سپاسی و مس رفسنجان، در رده‌های چهارم و پنجم قرار بگیرند و هر کدام سه پله در جدول سقوط کنند.

در هفته پنجم آلومینیوم اراک یکشنبه ۲۴ شهریور در اراک میزبان استقلال خوزستان است و خوشه طلایی در انزلی با ملوان بازی میکند

از حدود ۴ ماه پیش که تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه از لیگ دسته دوم به لیگ دسته یک رفت مسئولان استانی و شهرستانی دنبال این بودندکه زیرساخت‌ها و زمین بازی برای رقابت‌های خانگی این تیم آماده شود و این تلاش‌ها ادامه دارد.

مجموعه شهید چمران ساوه آمادگی مسابقات لیگ را ندارد

فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور چهارم شهریور که برای بازدید از مجموعه شهید چمران به ساوه سفر کرده بود در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: بر اساس بازدید‌های مکرری که از مجموعه چمران داریم، به علت آماده نبودن شرایط سخت افزاری و زیرساخت‌های اعلام شده، قطعا این بازی در ساوه برگزار نخواهد شد.

محمودی با اشاره به تعیین شهر قم به عنوان میزبان مسابقات خوشه طلایی افزود: دیدار دو تیم استان مرکزی در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور بین تیم‌های خوشه طلایی ساوه و آلومینیوم اراک در روز دوشنبه یازدهم شهریورماه راس ساعت ۱۸ بعداز ظهر در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار خواهد شد.

خوشه طلایی ثنای ساوه دیدار قبلی خود با قشقایی شیراز را هم به دلیل آماده نبودن زمین چمن شهید چمران در ورزشگاه یادگار امام قم در مقابل میهمان بازی کرد و با شرایط بدون طرفدار به نتیجه یک بر یک مساوی رضایت داد.

نیمه اول مهرماه آخرین وعده آماده سازی زمین فوتبال شهید چمران ساوه

آقازاده استاندار مرکزی دهم شهریور ماه و آخرین روز هفته دولت در حاشیه افتتاح طرح‌ها در ساوه از آماده سازی زمین فوتبال ورزشگاه شهید چمران ساوه تا نیمه اول مهرماه برای انجام بازی‌های خانگی خوشه طلایی مطابق با استاندارد‌های سازمان لیگ خبر داد و افزود:مقرر شده که زیرساخت‌های ضروری به گونه‌ای مهیا شود تا بتوان مسابقات لیگ یک فوتبال را در این استادیوم برگزار کرد و امیدواریم در این تاریخ مسابقات خانگی خوشه طلایی در استادیوم شهید چمران برگزار شود.

این درحال است که حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی سیزدهم مرداد ماه در خصوص وضعیت آماده سازی مجموعه شهید چمران ساوه گفت: امیدواریم زمین چمن شهید چمران در هفته دولت به بهره برداری برسد.

فرماندار ساوه هم با اشاره به اینکه شرایط کار به سمتی در حال پیشرفت است که خوشه طلایی احتمالا دو بازی را خارج از ساوه میزبانی کند گفت: تمام تلاش مجموعه‌ی مدیریتی استان و شهرستان برای انجام این خواسته‌ی جوانان در حال انجام است.

مدیرعامل خوشه طلایی ثنای ساوه هم گفت: از چهار ماه گذشته صعودمان به لیگ دسته اول قطعی شده و مکرر به مسئولین وضعیت این ورزشگاه را اعلام کردیم، ولی امروز برای میزبانی از تیم‌ها باید به شهر دیگری برویم که دیگر نمی‌توان به این بازی خانگی اطلاق کرد.

انتهای پیام /ج

برچسب ها: فوتبال ، اخبارورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.