سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان با صدرنشینی تیم سایپا تهران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه پانزدهم شهریور با برگزاری ۶ دیدار به پایان رسید. در حساس‌ترین بازی این هفته سایپا تهران با نتیجه پُر گل از سد پالایش نفت آبادان گذشت و در صدر جدول باقی ماند.

نتایج هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان

پالایش نفت آبادان ۲ - سایپا تهران ۸

در پر گل‌ترین بازی هفته چهارم ساپیا تهران با ۸ گل از سد پالایش نفت آبادان گذشت و صدرنشین لیگ باقی ماند. ۸ گل سایپا با هتریک شهین افلاکی، دبل فرشته کریمی و گل‌های آرزو صدقیانی زاده، مارال ترکمان و یاسمن پاکجو به ثمر رسید.

هیات فوتبال خراسان رضوی ۳ - دختران کویر مس کرمان صفر

تیم هیات فوتبال خراسان با هتریک سارا شیربیگی، دختران کویر مس کرمان را در خانه خود شکست داد. ۲ گل این بازی را سارا شیربیگی از نقطه پنالتی به ثمر رساند.

نامی نو اصفهان صفر - مس رفسنجان ۲

مس رفسنجان با گل به خودی بازیکن تیم نامی نو و تک گل مهسا کمالی پیروز این رقابت شد. لازم به ذکر است که فرزانه توسلی دروازه بان نامی نو ۴ دقیقه مانده به پایان بازی از زمین اخراج شد.

شهروند ساری ۵ - دریژنو فرخشهر ۳

در یکی از پر گل‌ترین بازی‌های هفته تیم شهروند ساری با دبل فاطمه نادری و گل‌های نسیم نوازنده، شادی بهرامی و الناز عبداللهی پیروز دیدار مقابل دریژنو فرخشهر شد. ۲ گل دریژنو فرخشهر را معصومه همتی و یک گل را مریم حکمتی به ثمر رساندند.

پارس آرا شیراز صفر - رهیاب تهران ۵

در یک بازی پر گل رهیاب تهران مقتدرانه با هتریک معصومه محمد گنجی و گل‌های یگانه خلیلی و نسا احدی از سد پارس آرا شیراز گذشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.