سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروزی پر گل پرتغال در شب پوکر رونالدو / ایسلند از جمع مدعیان جا ماند

رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ امشب با برگزاری چند دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ امشب با برگزاری ۷ دیدار در گروه‌های اول، دوم و هشتم پیگیری شد تا پرونده این دوره از این رقابت‌ها بسته شود و بازیکنان به تیم‌های باشگاهی شان بازگردند.

تیم ملی فوتبال انگلیس در پرگل‌ترین بازی امشب موفق شد در خانه با نتیجه ۵ -۳ کوزوو را شکست دهد و با ۱۲ امتیاز به صدر جدول رده بندی برسد. جمهوری چک هم در این گروه با نتیجه ۳ – ۰ مونته نگرو را برد تا ۹ امتیازی شود و در جایگاه دوم همین گروه قرار بگیرد.

رقابت‌های گروه دوم هم شاهد بازیی جذاب و دیدنی بود، تیم ملی فوتبال پرتغال در بازی خارج از خانه به مصاف لیتوان رفت و در پایان با درخشش و پوکر رونالدو ۵ -۱ برنده این بازی حساس و جذاب باشد، فوق ستاره پرتغالی با ۴ گل امشب به نخستین بازیکن اروپایی تبدیل شد که به چنین رکوردی می‌رسد. او الان ۹۳ گله است و تنها ۱۶ گل با آقای گل جهان یعنی علی دایی فاصله دارد.


بیشتر بخوانید: جشنواره گل ایتالیا با رکورد‌های پیر و جوان/ پیروزی اسپانیا در شب تساوی عجیب سوئیس و دانمارک


پرتغالی‌ها با برد امشب ۸ امتیازی شدند و با یک بازی کمتر در جایگاه دوم این گروه و پس از اوکراین ۱۳ امتیازی قرار گرفتند. تیم ملی فوتبال صربستان هم در دیگر دیدار این گروه با لوگزامبورگ بازی کرد و ۳ -۱ برنده شد تا با ۷ امتیاز در جایگاه سوم این گروه قرار بگیرد.

رقابت‌های گروه هشتم هم شاهد بازی‌های جذاب و زیبایی بود، تیم ملی فوتبال فرانسه در بازی خانگی موفق شد ۳ – ۰ آندورا را ببرد تا با ۱۵ امتیاز و تنها به دلیل نتیجه بازی مستقیم با ترکیه در رده دوم قرار بگیرد. ترک‌ها هم در بازی خارج از خانه ۴ – ۰ مولداوی را بردند و به صدر رسیدند.

تیم ملی فوتبال ایسلند هم که تا پیش از این شرایط برابری با ترکیه و فرانسه داشت با نتیجه ۴ -۲ مغلوب آلبانی شد تا در جایگاه چهارم این گروه بایستد.


بیشتر بخوانید: کار آسان شیاطین سرخ مقابل سن مارینو/ رقابت جذاب آلمان و هلند


انتهای پیام/

نتایج رقابت‌های یورو ۲۰۲۰

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.