سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سرانه ورزشی در دانشگاه ها یک چهارم استاندارد جهانی است

خدابنده لو گفت: سرانه ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور کمتر از یک چهارم استاندارد جهانی است.

خدابنده لو مدیر کل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به میزان سرانه ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که در ذیل وزارت بهداشت قرار دارند بیان کرد: سرانه ورزشی استاندارد برای دانشجویان در کشور‌های پیشرفته دنیا بیش از  ۴/۵ متر مربع به ازای هر دانشجو است.

خدابنده لو ادامه داد: در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور سرانه ورزشی کمتر از یک متر مربع است و در تلاش هستیم تا با تدابیر اندیشیده شده بتوانیم این سرانه ورزشی را افزایش دهیم.


بیشتر بخوانید: سرانه غذای دانشجویی در سال ٩٨ چند میلیون تومان است؟/ ماجرای استفاده از گوشت سفید به جای قرمز در غذاهای دانشجویان


سرانه ورزشی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی به ۱.۲ متر مربع خواهد رسید

مدیر کل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به ساخت سالن‌های ورزشی جدید در دانشگاه‌های علوم پزشکی اظهار کرد: با هماهنگی وزیر بهداشت و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی پروژه‌های ورزشی در دست ساخت داریم.

خدابنده ‌لو ادامه داد: با ساخت سالن‌های ورزشی جدید در سال آینده سرانه ورزشی دانشجویی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به ۱.۲ متر مربع به ازای هر دانشجو خواهد رسید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.