سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد:

عضویت اراضی عباس آباد در سازمان جهانی گردشگری دستاورد بزرگ مدیریت شهری

خلیل آبادی گفت: با توجه به تحریم‌ها و شرایط اقتصادی کشور از مجموعه اراضی عباس آباد می‌توان به عنوان یکی از صنایع درآمدزا و پایدار مالی بهره برد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و شصت و چهارمین جلسه این شورا که امروز (یکشنبه ۲۴ شهریور ماه) برگزار شد با اشاره به عضویت مجموعه اراضی عباس آباد در سازمان جهانی گردشگری گفت: در روز‌های گذشته خبر مسرت بخش عضویت مجموعه اراضی عباس آباد به سازمان جهانی گردشگری اعلام شد و نسبت به ارتقای این سند در کلانشهر تهران امیدوار شدیم.


بیشتر بخوانید؛ عضویت اراضی عباس آباد در سازمان جهانی گردشگری 


عضو شورای شهر تهران افزود: این اتفاق مبارک روز چهارشنبه ۲۰ شهریور ماه در بیست و سومین مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری در سن پترزبورگ روسیه رخ داد تا دستاورد مهم دیگری برای شهرداری تهران به دست آید و مجموعه اراضی عباس آباد به عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری شهر تهران در مقیاس بین‌الملل شناخته شود.

او ادامه داد: سازمان جهانی گردشگری به عنوان محل گفت و گوی کشور‌ها درباره سیاست‌ها و تجارب علمی آن‌ها درباره دانشگری و نقش مرکزی و مهمی در ترفیع وضعیت تعهد و توانایی موجود کشور‌های در حال توسعه در زمینه گردشگری دارد.

خلیل آبادی بیان کرد: از ایران تا به امروز ۱۳ نهاد وابسته در سازمان جهانی گردشگری عضویت داشت که با عضویت مجموعه اراضی عباس آباد این آمار به ۱۴ عضو رسید.

انتهای پیام/

اراضی عباس آباد یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری شهر تهران است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.