سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید مهلت پرداخت تسهیلات بلاعوض مسکن محرومان

به متقاضیان مسکن محرومان که تا پایان مهر واحدهای خود را تکمیل کنند ، ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  آسمانی مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در کمیته راهبردی مسکن محرومان سرایان گفت: برای تشویق و ترغیب متقاضیان، شرایطی قرار داده شده تا هر واحدی که ۲۵ روزه تکمیل شود، سهم بلاعوض خود به مبلغ ۲۵ میلیون تومان را تمام و کمال دریافت کند.

او با اشاره به اینکه امروز به دستور استاندار این شرایط تا آخر مهر تمدید شد افزود: هر واحدی که در مدت این ۳۰ روز تکمیل شود، سهم بلاعوض خود را به محض تکمیل ساختمان، دریافت خواهد کرد.

 آسمانی مقدم با بیان اینکه تاکنون ۳ هزار و ۱۰۸ نفر برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند گفت: هم اکنون ۲ هزار و ۴۶۹ واحد پی کنی، هزار و ۷۲۵ واحد اجرای فنداسیون و ۷۲۵ واحد دیوارچینی شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان  ابراز امیدواری کرد: تمام واحد‌ها یعنی ۵ هزار واحد باید تا دهه فجر به بهره برداری کامل برسند در غیر این صورت تسهیلات بلاعوض محقق نخواهد شد.

آسوده رئیس بنیاد مسکن سرایان هم گفت: در این شهرستان از سهم ۴۰۰ واحدی مسکن محرومان که در اختیار بنیاد مسکن است، تاکنون ۱۷۶ واحد به فندانسیون و ۴ واحد هم به مرحله نازک کاری رسیده است.

در این نشست دهیاران مشکلاتی از جمله فراهم نبودن برخی زیرساخت‌ها از جمله مهمترین آن‌ها نبود انشعاب آب، کندی روند تغییر کاربری، گرانی مصالح ساختمانی و عدم نظارت دقیق بیان کردند.

انتهای پیام / ط ا

معرفی بیش از ۳ هزارنفر برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها

برچسب ها: بنیاد مسکن ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.