سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدام زیبای سلبریتی ترک/ چند درصد از سلبریتی‌های وطنی دغدغه بوراک را دارند؟ + فیلم

سرآشپز معروف ترک با اقدام زیبای خود نشان داد که می‌شود سلبریتی بود و دغدغه‌ای جز اظهار نظرهای بی‌ربط در مورد حواشی داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  در بسیاری از کشورهای دنیا، افراد مشهور یا به اصطلاح سلبریتی، از جایگاه و محبوبیت خود در راستای کمک به دیگران به‌ویژه افراد نیازمند، بهره می‌برند. برای برخی از آنها گاهی حتی هیچ تفاوتی میان هموطنان خود با سایر مردم جهان وجود ندارد و سعی می‌کنند فارغ از جنسیت و یا نژاد به افراد نیازمند در اقصی نقاط جهان کمک کنند. 

آنها برای کمک به همنوعان خود دیگر نرخ تعیین نمی‌کنند و یا همانند برخی از سلبریتی‌های داخلی با زایمان در کشوری اروپایی و گرفتن اقامت آن کشور، شعار زنده باد وطن سر نمی‌دهند و یا با اظهارفضل‌های بیجا در مسائل مهم سیاسی و امنیتی کشورشان خلل ایجاد نمی‌کنند.

ویدئویی که در ادامه آمده صحنه‌هایی از اقدام زیبای یک سلبریتی ترک به نام بوراک است. سرآشپز معروفی که با حضور در مناطق محروم و حاشیه نشین کشورش و بردن هدیه‌های فراوان برای کودکان، روزی خاطرانگیز و فراموش نشدنی را برای آنها رقم زد و در عمل سلبریتی بودن را ثابت کرد. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: سلبریتی ، ترکیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
حمید
۱۱:۲۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
یه زمانی آمار مهاجرت توی ایران نزدیک به صفر بود
آخه وضعیت ایران و ترکیه چه شباهتی داره که میگین اونجا کسی بچه شو خارج به دنیا نمیاره
Sarbaz,e Iran
۱۶:۲۳ ۲۹ شهريور ۱۳۹۸
از گزارش همین خبر وام بگیرم و بگم که سلبریتی های واقعی باید چنین منش و رفتاری داشته باشند . نه اینکه خودشان را در تمام مسائل کشور دخیل کنند . از ورود آمپولهای تاریخ مصرف گذشته و یا تبلیغ داروهای غیرمجاز و دخالت در امور پزشکی ، بگیر ٫ تا زایمان فرزندانشان در کشورهای غربی . از حمایت کردن از منافقین و معاندین و جاسوسان و هتاکان به ائمهٔ اطهار ( علیهم السلام ) تا شرکت کردن در مجالس و مهمانی‌های مختلط در سفارتخانه‌های کشورهای غربی ، از دخالت در امور قضایی کشور تا دخالت در اجرای صحیح قانون اساسی کشور و اظهار نظر در مورد مسائل امنیتی و اجتماعی و فرهنگی و مذهبی . از به تصویر کشیدن سلاح های گرم و سرد در فضاهای مجازی تا تشویش اذهان عمومی که منجر به قتل بشه و موضوعات مختلف دیگه . به این افراد که نمیشه گفت سلبریتی . این افراد سودجو و نان به نرخ روز خور حتی لیاقت ندارن که اسم هنرمند و سلبریتی رو واسشون بکار برد . چه برسه تا واسشون اهمیت و ارزش قائل بشیم .
ناشناس
۲۱:۱۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
درودخدابرانسان‌های‌خیراندیش‌ودرستگاراجرش‌با
خدا
ناشناس
۱۷:۳۷ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
یاشاسین