سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور بیش از سه هزار نفر در جام خوشه چین

مرحله استانی اولین دوره المپیاد ورزشی روستایی با معرفی نفرات برتر در شش رشته ورزشی به کار خود پایان داد.

سید احمد هاشمی، معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  با اشاره به حضور بیش از سه هزار نفر در اولین دوره المپیاد ورزشی روستایی با عنوان جام خوشه چین گفت: این جشنواره ورزشی مختص روستائیان است، که نفرات و تیم‌های برتر در مرحله استانی این رقابت ها، مجوز شرکت در مرحله ملی این جشنواره به دست آوردند.

هاشمی افزود: روستاییان ورزشکار شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها در شش رشته ورزشی فوتبال پنج نفره، والیبال چهار نفره، طناب‌کشی، هفت سنگ مهارتی، دوومیدانی و چوب‌کشی باهم به رقابت پرداختند.

او اظهار داشت: این مسابقات با حضور بیش از ۷۰۰ ورزشکار در رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال پسران و دختران در سالن‌های کوثر بانوان، سالن اکبر آباد، سالن رحمت آباد و مجموعه شهید نصیری یزد، برگزار شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد افزود: کشف استعداد‌های جدید در بین جوانان سطح استان و ایجاد انگیزه برای رقابت‌های سازنده و موثر بین جوانان، ایجاد روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در بین روستائیان از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات است.

مرحله استانی اولین دوره المپیاد ورزشی روستایی با عنوان جام خوشه چین از ۲۷ تا ۲۹ شهریور ماه در استان یزد برگزار شد.

انتهای پیام/ص

بیش از سه هزار نفر در جام خوشه چین شرکت کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.