سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی و امنیتی استانداری

ثبت نام بیش از ۴۰۰۰ نفر از خراسان شمالی برای اعزام به کربلا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی از ثبت نام بیش از چهار هزار نفر از این استان برای اعزام به کربلا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،ولی الله حیاتی با اشاره به اینکه پارسال بیش از ۹ هزار نفر در اربعین به کربلا اعزام شدند، گفت: امسال پیش بینی افزایش ۵۰ درصدی را خواهیم داشت و آمادگی لازم نیز برای اعزام زائران وجود دارد.

حیاتی با بیان اینکه زمین ثابتی به خراسان شمالی در مرز مهران اختصاص یافته است، اضافه کرد: در سال‌های گذشته موکب سیار در آن منطقه مستقر می‌شد، اما با پیگیری‌های استاندار خراسان شمالی، زمین ثابتی در این منطقه به استان اختصاص یافته که برای تکمیل این موکب ۴۰۰ میلیون تومان نیز تامین اعتبار انجام شده است.

او عنوان کرد: برای اولین بار در نجف اشرف نیز موکب حضرت فاطمه (س) خراسان شمالی مستقر خواهد شد و پشتیبانی این موکب توسط مردم اسفراین و جاجرم انجام می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری تاکید کرد: زائرانی که به مرز‌ها مراجعه می‌کنند باید در کنار گذرنامه ، بیمه نیز به همراه داشته باشند، در غیر این صورت سرگردانی زیادی را خواهند داشت و کار برای زائران و نیرو‌های خدمت‌رسان به سختی انجام می‌شود.

انتهای پیام/د

ثبت نام بیش از ۴۰۰۰ نفر از خراسان شمالی برای اعزام به کربلا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.