سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام برنامه‌های سینما‌های شیراز

برنامه‌های سینما‌های شیراز در هفته جاری اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رسول شهابیان مدیر امور سینمایی حوزه هنری فارس گفت: در حال حاضر فیلم‌های رد خون، تگزاس ۲، زهرمار و شاه‌کش در سینما‌های شیراز اکران می‌شود.

او با بیان اینکه فیلم رد خون با موضوع دفاع مقدس از فردا بر روی پرده سینما قرار می‌گیرد، افزود: این فیلم در شیراز در سینما سعدی و پیام اکران می‌شود.

شهابیان ادامه داد: رد خون که با عنوان شناخته‌تر ماجرای نیمروز ۲ مطرح است، به کارگردانی محمدحسین مهدویان به اواخر جنگ تحمیلی و عملیات مرصاد می‌پردازد و در جشنواره سی و هفتم فجر موفق شد در ۳ بخش برنده سیمرغ شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری فارس بیان کرد: در سینما شیراز و سینما ایران فیلم تگزاس ۲ اکران می‌شود، این فیلم به کارگردانی مسعود اطیابی در ژانر طنز و کمدی ساخته شده است.

او با اشاره به برنامه اکران سینما فلسطین عنوان کرد: فیلم زهرمار به کارگردانی جواد رضویان یکی از فیلم‌هایی است که در این سینما اکران می‌شود که با درون‌مایه طنز به بیان برخی از آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد.

شهابیان تصریح کرد: فیلم دیگری که در این سینما اکران می‌شود، فیلم «شاه‌کش» است که این فیلم به کارگردانی وحید امیرخانی به یک موضوع اجتماعی می‌پردازد.
انتهای پیام/م

برنامه سینما‌های شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.