سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوروزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

فرصت یک ماهه مسئولان برای ثبت اموالشان در «سامانه ثنا»

سخنگوی کمیسیون قضایی گفت: مسئولان یک ماه فرصت دارند تا اموال خود را قبل و بعد از برعهده گرفتن مسئولیتشان در سامانه ثبت کنند.

حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مهلت مسئولان برای ثبت اموال خود، گفت: مسئولان یک ماه فرصت دارند تا اموال خود را قبل و بعد از برعهده گرفتن مسئولیتشان در سامانه ثبت کنند.

او در ادامه افزود: در این رابطه نیاز است که خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها اطلاع رسانی کنند تا همه در جریان قرار بگیرند؛ اگر مسئولان اموال خود را ثبت نکنند، از طریق سازمان‌های اطلاعاتی و ثبت اسناد اموال آنها شناسایی و ثبت می‌شود.

بیشتر بخوانید: «هرم خیابان بهارستان» شیشه‌ای می‌شود؟

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه این طرح برای تمام مسئولان اجباری است، تصریح کرد: برای کسانی که اموال خود را اعلام نکرده و یا مخفی کنند، تمهیدات و مجازاتی هم در نظر گرفته شده است.

او در پایان درباره برنامه هفته آتی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: در هفته آینده کمیسیون قضایی لایحه حمایت حقوقی از مالکیت فکری در حوزه ادب را خواهیم داشت؛ این لایحه ١٧٧ ماده است که تا کنون ١۴ ماده آن کامل شده است.

گفتنی است مسئولان یک ماه فرصت دارند تا در سامانه ثنا اموال خود را قبل و بعد از برعهده گرفتن مسئولیتشان ثبت کنند؛ لازم به ذکر است که اطلاعات منحصراً در سامانه دارایی مسئولان انجام و این اموال، شامل اموال خارج از کشور هم می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
داوود
۰۲:۱۴ ۰۶ مهر ۱۳۹۸
اگر اموال را به نزدیکان بنام کنند و در پایان خدمت بر گردانند چگونه تشخیص داده می شود?