سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از نیم تن تریاک در ایرانشهر /۴قاچاقچی دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر از کشف بیش از نیم تن انواع مواد مخدر از نوع تریاک در دو عملیات موفقیت آمیز در این شهرستان خبرداد.

محسن گل محمدی دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر ادر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  طی دو عملیات جداگانه با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی ایرانشهر و پس از رصد اطلاعاتی انجام گرفته و اخذ دستور قضایی سه دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر از نوع تریاک در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ کشف و توقیف شد.

او افزود: از خودرو‌های مذکور، ۵۱۰ کیلوگرم تریاک دوقبضه سلاح کلاش، چهارتیغه خشاب جمعا حاوی ۱۱۵ عدد فشنگ جنگی مربوطه کشف و ضبط و چهارنفر متهم نیز دستگیر شدند.

گل محمدی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، برخورد جدی با سوداگران مرگ را از اولویت‌های دستگاه قضایی دانست و بیان نمود بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و تزلزل بنیان خانواده‌ها و افزایش آمار طلاق بر اثر شیوع توزیع و مصرف موادمخدر در جامعه می‌باشد که با توجه به سیاست جنایی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه مقابله قاطعانه و قانونی با اینگونه از جرائم در حفظ کیان خانواده بسیار مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/ف

کشف بیش از نیم تن انواع مواد مخدر در دو عملیات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.