سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات رسانی ستاد اجرایی فرمان امام به زوار ایرانی و غیر ایرانی در ایام اربعین

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) فعالیت‌های این ستاد در ایام اربعین حسینی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حاشیه مراسم آغاز به کار ستاد اجرایی اربعین حسینی اظهار کرد: امسال نسبت به سال گذشته اقدامات و خدمات خود را برای زائرین اربعین به دو برابر افزایش دادیم.

او با بیان اینکه در هشت نقطه از مرز‌ها مانند شلمچه، مهران و ... برای سه یا چهار روز اول حدود یک میلیون وعده غذایی گرم تدارک دیده شده است، گفت: در نجف، کربلا، مهران، سامرا و میرجاوه تعدادی ایستگاه درمانی مستقر می‌شوند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امان (ره) ادامه داد: تمام خدمات درمانی به زائران اربعین ارائه می‌شود.

او با بیان اینکه ۴۰۰ پزشک یار جهادی برای خدمات رسانی به زائران اربعین با ما همکاری می‌کنند و خدمات فوق تخصصی به این افراد ارائه می‌شود، افزود: خدمات رسانی به زائران فقط مختص به زائران ایرانی نیست.

مخبر گفت: تمام زوار اعم از ایرانی و غیرایرانی می‌توانند از خدمات درمانی ایستگاه‌های ما برخوردار شوند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه خدمات چشم پزشکی، آزمایشگاه و تجهیز دارو‌های مورد نیاز از جمله خدماتی است که ارائه می‌شود، تصریح کرد: ۱۵۰ تخت بیمارستانی تدارک دیده ایم.

مخبر با بیان اینکه تمامی موکب‌های ما و ایستگاه‌های درمانی در صورت نیاز به زائران خدمات پزشکی ارائه می‌دهد، ادامه داد: در ۵۰ نقطه خدمات فرهنگی به زائران ارائه می‌دهیم و در این خصوص تعداد زیادی از روحانیون حوزه علمیه قم با ما همکاری می‌کنند.

مخبر تاکید کرد: همچنین خدمات بانکی و مخابراتی در تمامی ایستگاه‌ها و نقاطی که ستاد اجرایی حضور دارد، فعال و دایر است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: سال گذشته ۸۰۰ زائر اولی از مناطق محروم به اربعین اعزام شدند و امسال این تعداد را به دو هزار نفر در قالب ۵۰ کاروان ۴۰ نفره افزایش دادیم.

مخبر خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۵ هزار نفر از مناطق محروم به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.