سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نمایشگاه «گل و گیاه» با حضور ۱۳۰ شرکت کننده در همدان

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان گفت: نمایشگاه گل و گیاه با حضور ۱۳۰ شرکت کننده در شهر همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید گلی پور، مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان از برگزاری هفدهمین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی و ماهی‌های زینتی در همدان خبر داد و گفت: این نمایشگاه همزمان با دهمین نمایشگاه هدایا، کادو و یادگاری از ۱۴ تا ۱۹ مهر در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: ۱۳۰ شرکت کننده از استان‌های همدان، آذربایجان شرقی، قم، اصفهان، قزوین، خراسان رضوی، سمنان، تهران، البرز، قم و مرکزی در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان عنوان کرد: این شرکت کنندگان در زمینه‌های گل و گیاه آپارتمانی، انواع کاکتوس، بنفشه آفریقایی، خاک، کود، سم و بذر، گیاهان دارویی، معماری سبز، تجهیزات گلخانه ای، تکثیر و پرورش ماهیان زینتی به ارائه کالا و خدمات می‌پردازند.

گلی پور با اشاره به اینکه واحد‌های هدایا، کادو و یادگاری متنوعی از کشور در این نمایشگاه حضور دارند گفت: محصولات این واحد‌ها شامل صنایع دستی، مجسمه، تابلو‌های تزئینی، باکس‌های نوری، محصولات فرهنگی و آموزشی است.

او با تاکید به اینکه این نمایشگاه با همکاری سازمان‌های مردم نهاد دوستدار محیط زیست برگزار خواهد شد، افزود: ایام برگزاری نمایشگاه، برنامه‌های متعدد آموزشی توسط این نهاد‌ها اجرا خواهد شد.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان افزود: در روز پایانی غرفه‌های برتر که مشخصه‌های زیست محیطی را بهتر رعایت کرده باشند، معرفی و هدایایی به آن‌ها تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/ب

نمایشگاه گل و گیاه از ۱۴ تا ۱۹ شهریور در همدان برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.