سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هنوز هم اوتیسم یک معلولیت در بین مردم شناخته شده نیست

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از خیرین برای مشارکت در ساخت مدرسه ویژه دانش‌آموزان "اوتیسم" در استان دعوت کرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فرزاد سهیلی  با اشاره به نیاز کودکان مبتلا به اوتیسم به شرایط و امکانات آموزشی ویژه برای توانمند شدن، اظهار کرد: اوتیسم جزو آن طیف از معلولیت‌هایی است که متاسفانه رو به گسترش است و این موضوع می‌طلبد تا تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای آموزش و توانمندسازی این دانش آموزان فراهم باشد.


او با تاکید بر اینکه هنوز اوتیسم به عنوان یک معلولیت در بین مردم شناخته شده نیست و بخاطر برچسب‌هایی که جامعه به کودکان مبتلا به اوتیسم می‌زند ممکن است خانواده‌های دارای چنین فرزندانی با نگرانی‌هایی مواجه باشند، اظهار کرد: بالا بردن آگاهی جامعه نسبت به این معلولیت برای برخورد مناسب با کودکان مبتلا به اوتیسم ضرورت دارد.


رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به وجود یک مدرسه ویژه دانش‌آموزان اوتیسم در استان کرمانشاه، اظهار کرد: در حال حاضر ۵۴ دانش آموز در این مدرسه مشغول تحصیل هستند.

انتهای  پیام/ز

 

۵۴ دانش آموز در مدرسه  استثنایی مشغول تحصیل هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.